۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۱۴۵۴۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم غزه زمین گیر شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در برابر مقاومت مردم غزه زمین گیر شده است، افزود: رژیم صهیونیستی که مدعی بود یکی از قوی ترین ارتش های دنیا را در اختیار دارد در برابر نیروهای مقاومت حرفی برای گفتن ندارند.
حجت الاسلام و المسلمين جباري عضو مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان سیمای استانی تبرستان با بیان این که دست خداوند منان بالاترین دست ها است، گفت: اگر پروردگار متعال دارد و می بیند به معنای این نیست که چشم دارد بلکه به مفهوم آن بوده که قدرت و توانایی  او فوق همه قدرت ها است.

 

وی با اشاره به این که انسان باید در همه کارها خداوند منان را در نظر داشته باشد، بیان داشت: اگر با موافقت حضرت حق گام برداریم کارهای ما اجر و پاداش بسیاری دارد.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید بر این که باید نماز و عبادات ما با خفیه و ترس از خداوند منان باشد، تصریح کرد: بعضی از مواقع قلب انسان تابع شهوت می شود که باید از پروردگار متعال طلب مغفرت کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که باید خدا را با تضرع و خواری بخواهیم و نباید از حضرت حق طلبکار باشیم، گفت: انسانی که بد کرده و پشیمان است باید به درگاه حضرت حق زاری کند تا مورد پذیرش او قرار گیرد.

 

وی با اشاره به این که انسان نباید اعمال و کارهای خو را براساس ریا انجام دهد، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا تمام اعمال ما برای ثواب و تقرب الی الله باشد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که انسان باید از غیبت و تهمت نسبت به دیگران دوری کند، ادامه داد: انسان باید از پروردگار متعال همواره ترس داشته و سعی کنیم در کارهای خود به او پناه ببریم که بهترین پناهگاه است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که انسان باید همه کارها را برمبنای مقررات و اصول خود انجام دهد، گفت: خداوند منان محسنین را دوست دارد که باید احسان و نیکوکاری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری، تصریح کرد: بسیاری از افراد وعده دادند ولی در زمان خود عمل نکردند که در وعده الهی هیچ گونه تخلفی وجود ندارد.

 

وی با تاکید بر این که باید از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان به درستی استفاده کنیم، گفت: باید از خداوند منان بخواهیم تا یاری گر ما در زندگی بوده و از شر شیطان در امان بدارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید در ایام مبارک مردم مظلوم فلسطین و عراق را دعا کنیم، بیان داشت: مردم مظلوم غزه در خون خفته هستند و رژیم غاصب صهیونیستی جنایات بسیاری بر علیه آنان صورت می دهد.

 

امام جمعه بهشهر، افزود: وحدت و همدلی باید در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه وجود داشته باشد و حمایت ارزنده ای از آنان صورت گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در برابر مقاومت مردم غزه زمین گیر شده است، افزود: رژیم صهیونیستی که مدعی بود یکی از قوی ترین ارتش های دنیا را در اختیار دارد در برابر نیروهای مقاومت حرفی برای گفتن ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که هوشیاری ملت سوریه سبب ناکامی ایادی استکباری شده است، بیان داشت: همه دنیا در مسائل کشور سوریه می خواستند بشار اسد را بگیرند، اما حریف نشده که ملت سوریه مردانگی کرده و اجازه این کار را ندادند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات