۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۴
کد خبر: ۲۱۲۳۱۱

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حیدری رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حیدری در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن رونمایی شد.
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حیدری رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله محسن حیدری شامگاه گذشته شانزدهم تیرماه در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن و با حضور مسؤولان و میران فرهنگی استان، طلاب حوزه علمیه، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و همچنین جمعی از مردم خوزستان در موزه هنرهای معاصر اهواز رونمایی شد.

آیت الله حیدری با حضور در این مراسم گفت: هدف از ایجاد این پایگاه فعالیت در عرصه فضای مجازی و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در این عرصه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این پایگاه تألیفات، کتب چاپ شده در لبنان و مراکش و همچنین مقالات گوناگونی از بنده منتشر خواهد شد.

وی با بیان این که امیدواریم دیگر علمای خوزستان نیز اقدامات این چنین انجام داده و آثار خود را منتشر کنند، اظهارداشت: با توجه به وجود علمای بسیار در خوزستان و داشتن پیشینه طولانی این استان در پرورش نخبگان دینی ضروری است که همه اندیشمندان و علمای استان پایگاه اطلاع رسانی علمی و اجتماعی ایجاد کنند.

گفتنی است، آیت الله حیدری به پیشنهاد سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان کتابی را با عنوان «ولایت الفقیه، تاریخها و مبانیها» به رشته تحریر درآورده که هم اکنون نیز در کشور مراکش به عنوان یکی از کتاب های درسی طلاب استفاده شده و تا به امروز چندین نوبت به چاپ مجدد رسیده است.

همچنن کتاب تروریسم و خشونت گرایی این عالم خوزستانی به همراه 50 عنوان مقاله و تألیفات دیگر از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حیدری به آدرس www.haydari.ir قابل دسترسی و مطالعه است./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات