۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۱۳۰۳
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خبرداد؛

برنامه های ویژه نیروی انتظامی خوزستان در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ گشت پلیس راهور در ساعات افطار برای کاهش ترافیک، گشت های نامحسوس پلیس آگاهی و افزایش گشت های شبانه در شب های قدر از جمله برنامه های ویژه نیروی انتظامی خوزستان در ماه مبارک رمضان است.
نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمد صالحی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از کاهش جرایم در این ماه خبر داد و گفت: خوشبختانه هر ساله نیروی انتظامی نه تنها در استان خوزستان بلکه در سراسر کشور با کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان روبه رو می شود.

وی وجود حاکمیت معنوی در ماه رمضان را از ویژگی های این ماه دانست و اظهارداشت: آثار روحی، روانی و معنوی که ماه رمضان بر مردم جامعه می گذارد و معنویت و عرفانی که در مردم به وجود می آورد همه چیز را به طور کلی تحت تأثیر قرار داده و مردم با صبر، حوصله، شکیبایی و گذشت بر اساس آموزه های اعتقادی و مذهبی از مشکلات گذشت می کنند.

صالحی درباره اقدامات انجام شده جهت برقراری نظم در شهر ها بیان داشت: برای تسهیل در رفت و آمدهای درون شهری و کاهش ترافیک شهر ها گروه های گوناگونی را جهت گشت زنی در ساعات افطار که ساعات پر ترددی هستند در نظر گرفتیم که اکنون این طرح از رضایت مندی نسبی شهروندان برخوردار است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان به گشت های نامحسوس پلیس آگاهی استان در شهرها خبرداد و گفت: به منظور ایجاد ناامنی برای مجرمان و افراد سودجو پلیس آگاهی استان در اقدامی گشت های نامحسوس خود را در شهرستانهای استان و شهر اهواز افزایش داده است.

وی با بیان این که در شب های قدر مردم خانه های خود را تا نیمه های شب رها کرده و به سوی مساجد می روند، فرصت مناسبی را برای سودجویان ایجاد کرده و ممکن است دچار زیان و خسارت مالی شوند، افزود: نیروی انتظامی خوزستان برای ایجاد امنیت کامل در شب های قدر از همه توان خود در شهرستان‎ها و مرکز استان استفاده خواهد کرد تا مردم با خیالی آسوده اعمال معنوی این شب های بزرگ را به جا آورند.

صالحی افزود: پیش بینی می شود که همچون سالهای گذشته تا پایان رمضان با کاهش چشمگیر جرایم در حوزه های گوناگون روبه رو شویم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: این قرارگاه کار خود را از 25 خرداد آغاز کرده و تاکنون بیش از 543 نفر مجرم و تعداد 851 اقلام گوناگون سرقتی همچون 133 دستگاه موتورسیکلت، 30 دستگاه خودرو و 23 فقره موبایل را کشف و ضبط کرده است.

وی درباره عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر گفت: انهدام 8 باند قاچاق مواد مخدر، 22 درصد افزایش دستگیری ها در این حوزه و کشف 497 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله فعالیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال است./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات