۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۰۶۴۳۸
نویسنده آمریکایی:

گمشده خود را در اسلام یافتم

خبرگزاری رسا ـ نویسنده مسلمان‎شده آمریکایی با تشریح دلایل خود برای گرایش به اسلام گفت: هر چه آشنایی من با اسلام بیشتر شد به این نتیجه رسیدم که آن‎چه را که به دنبالش هستم می‎توانم در اسلام بیابم.
نويسنده و شاعر مسلمان شده آمريکايي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مایکل وولف، نویسنده و شاعر مسلمان شده آمریکایی در مقاله ای با بیان دلایل خود برای گرایش به اسلام نوشت: هر چه بیشتر با دین اسلام آشنا شدم متوجه شدم آنچه را که به دنبالش بودم می توانم در این دین پیدا کنم.
 
این نویسنده و شاعر شناخته شده آمریکایی که جایزه ادبی Wilbur را در سال 2003 میلادی برای بهترین اثر ادبی در حوزه دین کسب کرده در ادامه خاطرنشان کرد: بیشتر افراد تحصیل کرده غربی که من می شناسم به مساله دین به چشم سوءظن نگاه کرده و آن را یک بازی سیاسی یا مفهومی قرون وسطایی می دانند.
 
مایکل وولف افزود: وقایعی مانند تفتیش عقاید به وسیله کلیسا و نازیسم و کمونیسم در قرن اخیر در تاریخ غرب بهانه هایی هستند که مخالفان با دین و مذهب به آنها استناد می کنند. 
 
نویسنده و شاعر مسلمان شده آمریکایی در ادامه تاکید می کند: به نظر من قرن بیستم در حالی به پایان رسید که ما در دوران بی دینی هستیم و حتی دینداران نیز مانند منکران خدا زندگی می کنند.
 
مایکل وولف خاطرنشان کرد: جو حاکم در کشورهای غربی در حال حاضر انسان گرایی سکولار است و ما از این دید به همه مسائل نگاه می کنیم.
 
این نویسنده و شاعر مسلمان شده آمریکایی با بیان این که افراد بسیاری از گرایش وی به اسلام نگران شده بودند افزود: دوستان سیاست زده من دین اسلام را با عملکرد برخی از به ظاهرمسلمانان اشتباه گرفته و کتاب ها و تبلیغات رسانه ای نیز که اسلام را به عنوان یک فرقه سیاسی معرفی می کند تاثیر زیادی در نگرش آنها داشت. 
 
مایکل وولف تاکید کرد: اسلام معنای حقیقی و فراموش شده زندگی را به میلیون ها انسان بازگرداند.
 
نویسنده مسلمان شده آمریکایی تصریح کرد: کتاب آسمانی دین اسلام یعنی قرآن باعث شد که گوته، شاعر آلمانی بگوید: تعالیم این کتاب هیچ گاه با شکست مواجه نمی شوند./990/ب902/د
ارسال نظرات