۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۰۲۶۷۱
انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک منتشر کرد:

فراخوان جلسات علمی و رونمایی سرای اهل قلم کودک

خبرگزاری رسا ـ انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، از ناشران، مؤسسات فرهنگی و انجمن‌ها دعوت کرد تا پیشنهادهای خود را درباره نشست‌های سرای اهل قلم کودک و نوجوان ارایه نمایند.
سراي اهل قلم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، عبدالعظیم فریدون، رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از ناشران کتاب‌های کودک و مؤسسات فرهنگی دعوت کرد تا با برپایی نشست‌های علمی در سرای اهل قلم کودک و نوجوان بر غنای این بخش در نمایشگاه بیفزایند.

فریدون ضمن اشاره به مشارکت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در مدیریت سرای اهل قلم کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: امسال با هدف مشارکت هر چه بیشتر خانواده‌ها و ناشران، سرای اهل قلم کودک در مجاورت سالن‌های فروش کتاب کودک برپا خواهد شد.

رئیس انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک همچنین از امکان برپایی جلسات رونمایی کتاب و همچنین نقد و بررسی آثار ناشران در این سرا خبر داد.

فریدون اظهار داشت: انجمن فرهنگی ناشران همچنین طی مکاتبه با انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انجمن تصویرگران کتاب کودک خواستار مشارکت این انجمن‌ها در سرای اهل قلم کودک شده است.

بنابر فراخوان اعلام شده از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک، ناشران و مؤسسات تا تاریخ 4/2/1393 فرصت دارند نشست‌های پیشنهادی خود را به این انجمن اعلام نمایند./966/د102/ن

ارسال نظرات