۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۹۶۶۹۴
مدیر حوزه علمیه آمل:

ولایت فقیه مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آمل، ولایت فقیه را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه خط بطلانی بر بسیاری از طرح های منافقانه دشمنان علیه نظام اسلامی کشیدند.
مدير مدرسه علميه ابوالحسن اميرالمؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، ولایت رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: پیروی از رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب همیشه و در همه عرصه ها راهگشا بوده است.

 

مدیر حوزه علمیه آمل، ولایت فقیه را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه خط بطلانی بر بسیاری از طرح های منافقانه دشمنان علیه نظام اسلامی کشیدند.

 

حجت الاسلام یزدانی با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت تقویت و حمایت از جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تأکید داشتند، افزود: ولایت فقیه مهم ترین راه برون رفت از بحران ها و مشکلات است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان همیشه در راستای تضعیف جایگاه ولایت تلاش کرده اند، بیان داشت: دشمنان از اول انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا مردم را از ولایت جدا کنند که نه تنها در این راستا به توفیقی نرسیدند بلکه آن چه امروز مشاهده می شود پیوند صمیمی و مستحکم مردم با ولایت است.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که بزرگ ترین چالش کشورهای منطقه در نداشتن ولایت است، افزود: مصادره شدن انقلاب ها در منطقه نشان دهنده آن است که خط ولایت در آن جا مطرح نبوده و تعقیب نمی شود.

 

مدیر حوزه علمیه آمل، اضافه کرد: ما در حال حاضر به وضوح در جهان داریم مشاهده می کنیم کشورهایی که در آن جا ولایت وجود ندارد با چه مشکلاتی مواجه هستند.

 

وی با بیان این که وجود ولایت فقیه در ایران اسلامی یک نعمت بزرگ است، گفت: ولایت فقیه ثمرات و دستاوردهای ارزنده ای برای نظام اسلامی ما داشته است.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که دستاوردهای وجود ولایت فقیه برای نظام اسلامی ما به وضوح روشن و نمایان است، افزود: حرکت در مسیر ولایت می تواند زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی باشد.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش های ارزنده امام راحل، خون های پاک شهدا و رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کرده و اهتمام والایی در این راستا داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر نقش ولایت فقیه در جامعه، گفت: اگر ملتی در زیر چتر ولایت فقیه قرار گیرد به قطع و یقین به اهداف و آرمان های مورد نظر خود دست پیدا خواهد کرد./950/ت302/ب

ارسال نظرات