۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۸۸۸۹۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

شعار مرگ بر آمریکا محوری ترین شعار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا سخنی انحرافی است، افزود: ملت ایران هیچ گاه توطئه ها و جنایت های آمریکا علیه خود را فراموش نخواهند کرد.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، با تأکید بر استمرار شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ها و برنامه های ملی، گفت: شعار مرگ بر ظالم در قرآن نیز به صراحت به آن تأکید شده است.

 

وی با بیان این که طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا سخنی انحرافی است، افزود: ملت ایران هیچ گاه توطئه ها و جنایت های آمریکا علیه خود را فراموش نخواهند کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در 34 سال اخیر از هر ابزاری برای توطئه در داخل کشور استفاده کرده است، بیان داشت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران در دهه های اخیر به زخمی عمیق در قلوب مردم کشورمان تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دست آمریکا به خون های میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان آغشته است، تصریح کرد: آمریکایی ها که خود را مدافع حقوق بشر و انسانیت می دانند خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکا امروز بزرگترین حامی گروه های تروریستی در کشورهای مختلف است، خاطرنشان کرد: القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده آمریکایی ها هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکا در منطقه خاورمیانه و حتی جهان را به خطر انداخت، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی بزرگترین سد برای منافع استکباری آمریکا در جهان است.

 

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که شعار مرگ بر آمریکا از عمق وجود ملت ایران بر آمده است، تصریح کرد: این شعار هیچ گاه از زبان ملت ایران حذف نخواهد شد و همواره به عنوان یک شعار محوری مورد توجه خواهد بود.

 

وی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا برای همیشه تاریخ از سوی ملت ایران فریاد کشیده خواهد شد، بیان داشت: طراحان شعار مرگ برآمریکا باید به جنایت های این کشور مستکبر علیه ملت ایران توجه کنند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران به برخی جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: از کودتای 28 مرداد و کشتار دانشجویان در همان سال و کشتار خونین 15 خرداد گرفته تا قانون کاپیتولاسیون و تاسیس ساواک و بسیاری از جنایات که با دستور آمریکایی ها صورت گرفت تا بتوانند پایه های حکومت شاهنشاهی را مستحکم سازند.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکایی ها از طریق گروهک های منافق اقدام به کشتار 17 هزار نفر در ایران کردند، اظهار داشت: بسیاری از فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی به واسطه آمریکایی ها ساخته شده و در بسیاری از اغتشاشات و فتنه های سالهای 78 و 72 و 88 نقش مستقیم داشته اند./950/ت302/ب

ارسال نظرات