۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۱۸۶۳۷۳
رییس تبلیغات اسلامی آمل:

اقدام تکفیری ها و سلفی ها نمونه بارز بدعت در دین است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که در زمان غیبت کبری عده ای از ولی زمان خود سبقت می گیرند که افرادی از دین خارج شده هستند، بیان داشت: اقدام تکفیری ها و سلفی ها نمونه بارز بدعت در دین است.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، شنبه شب در مراسم شهادت امام جواد(ع) که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد با بیان این که اهل بیت معصومین(ع) به مانند کشتی هایی در امواج سهمگین دریا هستند، گفت: در هر عصر و زمانی امواج سهمگینی وجود دارد که ما را غرق کند و تنها راه نجات انسان در توسل به اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام رمضانی، ادامه داد: حرکت در مسیر اهل بیت(ع) سبب امنیت انسان شده که دوری از این بزرگواران موجب نابودی ما می شود.

 

وی با بیان این که حضور در چنین مجالسی توفیق ارزنده ای است که باید آن را قدر بدانیم، بیان داشت: این مجالس باید فرصتی ارزنده در راستای تقرب به خداوند منان و زمینه ساز تعالی و تکامل معنوی در ما باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که در زمان غیبت کبری عده ای از ولی زمان خود سبقت می گیرند که افرادی از دین خارج شده هستند، بیان داشت: اقدام تکفیری ها و سلفی ها نمونه بارز بدعت در دین است.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که تکفیری ها و سلفی ها همان مارقین هستند، خاطرنشان کرد: این گروه ها می آیند برای دادن روحیه به نیروهای خود مسائلی چون جهاد نکاح و جهاد محارم را مطرح می کنند که در واقع پایه گذاری بدعت در دین است.

 

وی با اشاره به این که عده ای افراط و تفریط در دین نداشته و در مسیر اهل بیت معصومین(ع) قرار دارند، گفت: تلاش ما باید در این راستا بوده که سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را در زندگی خود اجرایی کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، ادامه داد: امام محمدباقر(ع) به ما فرموده است که بین اهل بیت و خداوند منان قرابت خویشاوندی نبوده و اگر ما نزد پروردگار متعال قرب و منزلت داریم به سبب طاعت و بندگی از حضرت حق است.

 

حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر این که صرف دوست داشتن اهل بیت معصومین(ع) کافی نبوده و آن منوط به اطاعت از خداوند منان است، خاطرنشان کرد: محبت به خاندان عصمت و طهارت زمانی مثمرثمر بوده که همراه با بندگی حضرت حق باشد.

 

وی با بیان این که انسان باید مراقب اعمال خود بوده و در مسیر حق گام بردارد، بیان داشت: لحظه های حساسی برای تصمیم گیری در زندگی انسان وجود دارد که باید با بصیرت حرکت کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در پایان، گفت: ولایت فقیه در درون انقلاب ما متولد نشده و امام خمینی(ره) در کنج کتب فقهی آن را تجلی و ظهور داد که از جایگاه والا و ارزنده ای برخوردار است./950/پ202/ب

ارسال نظرات