۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۷۸۸۸۵
آیت الله مجتهد شبستری:

حمایت مسلمانان از فلسطین اسرائیل را دچار استیصال کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حضور پر شور و گسترده مسلمانان از فلسطین را موجب دلگرمی آنها در مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این حمایت ها اسرائیل را مستأصل و سر در گم کرده است.
آيت الله شبستري

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را نشانه همبستگی با مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: مسلمانان دنیا با ابراز همبستگی خود از این طریق موجب دلگرمی فلسطینی ها در مسیر مبارزه و مقاومت شده و اشغالگران نیز مرعوب می شوند.


امام جمعه تبریز حمایت مسلمانان از مردم فلسطین را موجب استیصال و سردرگمی اسرائیلی ها دانست و اظهار کرد: این کارها باعث شد رژیم غاصب صهیونیست دیگر نیت شومی که داشتند را مطرح نکنند و از شعار «از نیل تا فرات» دست بردارند.


آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسأله فلسطین را موضوع اصلی جهان اسلام دانست و اظهار داشت: این سرزمین اسلامی بیش از 60 سال است که به وسیله رژیم غاصب صهیونیستی، دشمن سرسخت اسلام غصب شده است و مسلمانان آنجا آواره شده اند.


وی جنایت های رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کرد و کرد و گفت: همواره استکبار جهانی از این رژیم غاصب حمایت کرده است و از همان ابتدا آنها را در خاورمیانه مستقر کردند تا موی دماغ کشورهای اسلامی باشد.


امام جمعه تبریز با بیان این که در این سال ها با مقاومت مسلمانان، ملت فلسطین و حزب الله لبنان در برابر صهیونیست ها موفقیت های چشمگیری نصیب مسلمانان شده است، ابراز داشت: عقب نشینی آنها از جنوب لبنان، جنگ 33 روزه و جنگ 8 روزه غزه از جمله این موارد است که رژیم غاصب اسرائیل را دچار استیصال کرده است.


آیت الله مجتهد شبستری با تأکید بر این که کسب این موفقیت ها کافی نیست، گفت: باید روزی فرا برسد که تمام سرزمین های اشغالی از لوث وجود اسرائیلی ها تخلیه شود و بیت المقدس کاملا آزاد شود و در اختیار مردم فلسطین قرار بگیرد و آوارگان بتوانند به سرزمین اصلی خود بازگردند.

 

وی با اشاره به نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، بیان داشت: همه ساله اکثر مسلمانان دنیا در این روز راهپیمایی های گسترده ای برگزار می کنند؛ در میهن اسلامی ایران نیز در تمام نقاط کشور شاهد حضور پر شور مردم هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در جمعه آخر ماه مبارک رمضان استیصال اسرائیل را به اضمحلال تبدیل کنند و گفت: ان شاء الله به زودی شاهد نابودی رژیم اسرائیل باشیم و نماز جمعه بیت المقدس به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شود./928/ت302/ج

ارسال نظرات