۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۷۰۳
حماسه حضور (55)؛

هر رأی میخی بر تابوت نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که هر رأی در انتخابات میخی بر تابوت نظام سلطه است، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزمی راسخ تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و با خلق حماسه سیاسی زمینه ساز حماسه بزرگ اقتصادی خواهند بود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان این‌که استقبال پرشور مردم از نخسین ساعات شروع رأی‌گیری نشان از دلبستگی مردم به نظام اسلامی دارد، اظهار داشت: رسانه‌های خارجی از آغازین لحظات شروع رأی‌گیری در ایران به پوشش اخبار انتخابات پرداخته‌اند که نشان از اهمیت این انتخابات از دیدگاه بین المللی دارد.


وی با بیان این‌که خیز بلند ملت برای کشارکت در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، در رسانه های جهانی انعکاس خواهد داشت، خاطرنشان کرد: آنان که هنوز موفق به ارائه رأی خود نشده‌اند، می خواهیم در ساعات باقی‌مانده با حضور در شعب اخذ رأی به تکلیف شرعی، دینی و ملی خود عمل کنند.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که حضور به موقع و پرشور مردم خود اهمیت این انتخابات را به جهانیان ثابت می کند، گفت: در شرایطی که برخی از کشورهای غرب از حضور 50 درصدی مردم در انتخابات ذوق می کنند و به کمک رسانه‌های گروهی از این حضور با عنوان حماسه یاد می کنند، باید در نظام اسلامی قدرشناس مشارکت میلیونی ملت در انتخابات باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مردم با شرکت گسترده در انتخابات پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی هستند، افزود: این شور و نشاط حماسی باید با انتخاب نامزد اصلح همراه باشد، هرچند صرف حضور در انتخابات خاری بر چشم دشمنان نظام اسلامی ایران است.


وی حماسه سیاسی 24 خرداد را مقدمه حماسه اقتصادی رییس جمهور منتخب دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان چنین تصور می کردند که با اعمال تحریم‌های اقتصادی می توانند فاصله‌ای میان ملت و نظام ایجاد کنند، غافل از این‌که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزمی راسخ تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و با خلق حماسه سیاسی زمینه ساز حماسه بزرگ اقتصادی خواهند بود.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که هر رأی در انتخابات میخی بر تابوت نظام سلطه است، گفت: حقیقت امر آن ست که ترس و واهمه اصلی دشمن از این حضورها و برگزاری چنین انتخابات‌هایی است.

 

نماینده خبرگان رهبری انتخابات را تجلی وحدت، همدلی، عقلانیت، اراده ملی و مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: از تمامی هواداران نامزدهای انتخاباتی می خواهیم از پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات از مراجع ذیصلاح رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل کنند و قانون را ملاک عمل قرار دهند./935/پ202/س

ارسال نظرات