۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۷۱۶۸۷
حماسه حضور (43)؛

حماسه امروز سبب خوشنودی امام راحل و شهدا شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طه محمدی گفت: مردم ایران با هر زبان و قومیت همواره پیشتیبان ولی و رهبر خود هستند و تا زمانی که ملت ما ایستادگی کنند دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمين غياث الدين طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان صبح امروز رأی خود را در صندوق سیار 176 به صندوق انداخت.


وی پس از به صندوق انداختن رأی خود اظهار داشت: کلام صریح و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در هنگام رأی دادن فصل الخطاب بود.


نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: حضور در پای صندوق رأی پیش از آن که وظیفه ملی باشد یک فریضه بزرگ الهی است، هر کس خود را مسلمان و ایرانی می داند برای حمایت از خون شهدا با حس انجام وظیفه به پای صندوق های رأی بیاید.


آیت الله طه محمدی تأکید کرد: مردم توجه کنند چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستا به افراد اصلح و متعهد رأی بدهند.


وی افزود: آحاد ملت شریف ایران اجازه ندهند که سر سوزنی لبخند بر لبان دشمن بنشیند، کاری کنیم که خدا و اولیای الهی به ویژه روح امام(ره) و شهدا از اما راضی و خوشنود باشند، به هر اندازه صفوف مردم در انتخابات طولانی باشد دشمنان مأیوس و نا امید می شوند.


امام جمعه همدان اظهار کرد: مردم ایران با هر زبان و قومیت همواره پیشتیبان ولی و رهبر خود هستند و تا زمانی که ملت ما ایستادگی کنند دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.


آیت الله طه محمدی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم دشمنان در منطقه مدام در حال شکست و ذلت هستند، استکبار از نظام اسلامی شکست خورده است و امروز انتقام این شکست را از مردم بی گناه سوریه، لبنان، بحرین و سایر ملت های مستضعف می گیرد./967/پ202/س
 

ارسال نظرات