۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۷۱۶۷۸
حماسه حضور (47)؛

بی‌شک امروز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ ایران خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مشارکت حداکثری ملت ایران بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است، بی شک امروز به عنوان یکی از تاریخی ترین و ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان با حضور در  شعبه شماره 27 مستقر در محل مسجد جامع سنندج رأی خود را به صندوق انداخت.


وی پس از انداختن رأی خود بیان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است، بی شک امروز به عنوان یکی از تاریخی ترین و ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: ملت ایران یک بار دیگر اقتدار و عزت خود را به جهانیان نشان خواهد داد و آن حضور با شکوه سبب دلگرمی و امید ملت های آزاده در سراسر جهان خواهد شد.

 وی با اشاره به حضور حماسی مردم کردستان در همه صحنه‌های انقلاب بیان کرد: مردم غیور کردستان از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز همواره حضوری باشکوه در تمام عرصه ها داشته اند و این اقتدار را باز هم ثابت خواهیم کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تأکید کرد: خلق حماسه در گرو مشارکت حداکثری است و حضور مردم در ساعات آغازین انتخابات خبر از خلق این حماسه دارد بی شک باید قدردان حضور مردم بود.

قابل ذکر است، نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان همچنین از شعبه شماره 45 مستقر در مسجد حضرت فاطمه (س) واقع در محله 17 شهریور و شعبه شماره 104 مستقر در کتابخانه عمومی واقع در شهرک بهاران سنندج بازدید کردند./967/پ202/س

ارسال نظرات