۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۶۳۰
حماسه حضور (22)؛

رییس جمهور آینده استمراربخش ارزش‌های انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با بیان این که ملت ایران اسلامی با قصد قربت پای صندوق های رأی حاضر شوند، ادامه داد: امروز نظام اسلامی به رییس جمهوری نیاز دارد که تا ارزش های انقلاب اسلامی را استمرار بخشد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز با حضور در مسجدالنبی شهر قزوین ضمن انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، با بیان این که به حتم امروز روز حماسه ملت ایران اسلامی است، گفت: تحقق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی با قصد قربت پای صندوق های رأی حاضر شوند، ادامه داد: حضور در پای صندوق رأی یک عبادت است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند، ادامه داد: امروز نظام اسلامی به رییس جمهوری نیاز دارد که تا ارزش های انقلاب اسلامی را استمرار بخشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اخلاق مداری باید بیشتر در جامعه مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: رییس جمهور آینده باید اخلاق مدار، با ایمان و با تقوا باشد.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی باید امروز فرد اصلح را برای نظام اسلامی انتخاب کنند، گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو مسأله حائز اهمیت در شرایط امروز کشورمان است.

 

وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی امروز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی حماسه ساز خواهند شد، گفت: نظام مقدس اسلامی امروز در دهه چهارم حیات خود قرار دارد که باید با هوشیاری و بیداری مردم کشورمان اصلح انتخاب شده و حضور پرشور و دسته‌جمعی مردم محقق شود./950/پ201/س

ارسال نظرات