۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۷۳۹۷
با صدور بیانیه‌ای؛

جامعه المصطفی حمله به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جامعةالمصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رییس شورای اسلامی علمای بحرین را محکوم کرد.
آيت الله عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، در پی حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رییس شورای اسلامی علمای بحرین، جامعةالمصطفی بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نیروهای جنایتکار رژیم آل خلیفه، در ادامه اقدامات وحشیانه وغیرانسانی خود، در حرکتی تحریک‌آمیز به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رییس شورای اسلامی علمای بحرین، حمله کرده و به ارعاب زنان و کودکان و ایراد خسارت به لوازم منزل ایشان پرداختند.
یورش به منزل این روحانی برجسته بحرینی، به منظور برانگیختن خشم مردم و کشاندن آنها به سوی خشونت بوده است اما بی‌شک این نقشه شیطانی، با هوشیاری و تدبیر علما و مردم بحرین به ناکامی خواهد انجامید.
جامعةالمصطفی العالمیه، با محکوم کردن این تجاوز آشکار و خشونت‌آمیز، اعلام می‌دارد تلاش برای خاموش کردن اعتراض‌های مسالمت‌آمیز و به حق ملت مظلوم بحرین با استفاده از ایجاد فضای رعب‌آور و هدف قرار دادن رهبران و چهره‌های دینی و ملی بحرین، سیاستی شکست خورده خواهد بود./907/د102/ج
ارسال نظرات