۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۶۵۵۴۳
در آستانه انتخابات؛

همایش حماسه حضور در مهاباد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد از برگزاری همایش « حماسه حضور» در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
همایش حماسه حضور در مهاباد برگزار می شود

حجت الاسلام علی داداش زاده، رییس تبلیغات اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: برگزاری همایش حماسه حضور با هدف تبیین و روشنگری ابعاد مختلف مشارکت مردمی در آستانه  یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که رویکرد اصلی مباحث این همایش پرداختن به زوایای عملی جذب حداکثری مشارکت اقشار مختلف مردم در صحنه انتخابات و نمود آن در عرصه جهانی است، گفت: در این همایش تعدادی از جوانان و فعالان سیاسی عرصه انتخابات این شهرستان تجلیل می شوند.

 

این مسؤول در ادامه با تشریح فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، به اجرای کارگاه های آموزشی با عناوین مختلف همچون حجاب و عفاف، مهارت های قبل از ازدواج ویژه بانوان، اجرای کارگاه آموزشی فاطمه(س) بهترین الگوی زن مسلمان برای دختران مقطع متوسطه را از جمله کارگاه های برگزار شده از ابتدای سال تا کنون عنوان کرد.

 

حجت الاسلام داداش زاده در ادامه به راه اندازی پورتال جامع مساجد شهرستان مهاباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 63 مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد که از این تعداد اطلاعات و برنامه های چهار مسجد وارد سامانه پورتال شده و تا پایان خرداد ماه نیز یک مسجد به این تعداد افزوده می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، همچنین به برگزاری دوره آموزشی احکام بانوان از نیمه اول فروردین سالجاری در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره ها در حال حاضر در دو مسجد با حضور بیش از 53 نفر از بانوان جوان این شهرستان در حال برگزاری است و مدرسان مبلغه حوزوی تدریس در این کلاس را بر عهده دارند./936/ت303/ب

ارسال نظرات