۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۵۰۸۷
در مدرسه فیضیه قم صورت گرفت؛

تجلیل از مقام علمی و عرفانی آیت‌الله جوادی آملی

خبرگزاری رسا ـ از مقام علمی و عرفانی حضرت آیت‌الله جوادی آملی در مدرسه فیضیه قم تجلیل به عمل آمد.
 آيت الله جوادي آملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در محل درس خارج فقه آیت‌الله جوادی آملی در مدرسه علمیه فیضیه قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری برگزار شد، مقام علمی و عرفانی این مفسر قرآن کریم از سوی شاگردان وی مورد تجلیل قرار گرفت.
حضرت آیت‌الله جوادی آملی در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از طلاب و روحانیانی که در مسیر نشر علوم اهل بیت(ع) تلاش می‌کنند از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان این‌که این مراسم دعایی در حق بنده است، گفت: امیدوارم خداوند همه استادان و فرهیختگان را در راه نشر و ترویج علوم اهل بیت(ع) موفق دارد.
حجت‌الاسلام عباس اسکندری رییس سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که از شاگردان این مفسر برجسته است نیز در این مراسم طی سخنانی حضرت آیت‌الله جوادی آملی را رونق بخش محافل علوم حوزوی و آبروی حوزه علمیه دانست و ابراز کرد: ما شاکردان قادر به تجلیل از مقام علمی استاد نیستیم و برای این مفسر برجسته خیر و برکت را مسألت داریم.
گفتنی است، در این مراسم هدیه‌ای به رسم پاسداشت مقام استاد از سوی شاگردان به این مفسر برجسته قرآن کریم اهدا شد./927/202/پ
ارسال نظرات