۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۶۰۰۵۹
مدیر استانی حوزه علمیه گلستان:

جنایت پاکستان نشان دهنده ذلت غرب در برابر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گلستان با اشاره به جنایت های تروریست ها در پاکستان این گونه اقدامات را نشان دهنده اوج ذلت و بدبختی غرب در برابر اسلام ناب دانست.
حجت الاسلام ملكي مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان، امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد با اشاره به جنایت های اخیر در کشور پاکستان، اظهار داشت: شهادت شیعیان در وقایع اخیر در کشور پاکستان باعث اندوه همه مسلمانان جهان شده و حوزه علمیه استان نیز دروس روز شنبه خود را تعطیل کرده و تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده است.

 

وی با اشاره به انگیزه و اهداف این حرکت، ابراز داشت: هدف از انجام این گونه اقدامات ضد انسانی، این است که فتنه گران توانایی مقابله با اسلام را نداشته و از درون اسلام و با انجام چنین اقدامات زشتی در حال مبارزه با اسلام بوده و به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان با اشاره به عوامل اجرایی این انفجارها، خاطرنشان کرد: به یقین گروه‌هایی که این گونه جنایت ها را مرتکب می شوند از امت اسلامی نبوده و از درون گروه‌های تکفیری، سلفی و وهابیت هستند.

 

حجت الاسلام ملکی با بیان این که غربی‌ها با حمایت مستقیم از گروه های تروریستی در منطقه به دنبال ایجاد جنگ قومیتی در کشورهای اسلامی است، ادامه داد: امروز امت اسلام باید هوشیارتر از هر زمان دیگری مراقب نیرنگ های سلطه گران باشند.

 

وی با بیان این که نظام سلطه از اتحاد و وحدت امت اسلامی هراس دارد و به همین دلیل تلاش می کند با اختلاف افکنی مانع از جهانی شدن اسلام ناب شود، تصریح کرد: تلاش دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام حقیقی بی فایده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دنیا تشنه معارف دینی است و به برکت انقلاب اسلامی ارزش های دینی در دنیا در حال گسترش است، بیان داشت: جنایت های اخیر گروه های تروریستی در پاکستان نشان دهنده هراس آن از جهانی شدن اسلام حقیقی است.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان تصریح کرد: تکلیف ما در مقابل این گونه اقدمات، اتحاد امت اسلامی است و خوشبختانه در ایران اسلامی و استان گلستان وحدت بسیار مناسبی میان شیعه و سنی به وجود آمده و تشیع و اهل سنت به خوبی در کنار یکدیگر زندگی کرده و در مراسمات یکدیگر شرکت می کنند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه از حجت الاسلام سراوندی به عنوان برگزیده مسابقه مقاله نویسی روایت محرم در میان استادان استان تقدیر شد./950/د102/س

ارسال نظرات