۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۵۹۴۳۶
در پلدختر لرستان؛

دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پلدختر لرستان برگزار می شود.
دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس برگزار می شود

غلامرضا محمودی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پلدختر لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: این کنگره با عنوان «خط اول» بیستم اسفند ماه جاری در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می شود.

 

محمودی اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال پرشور و علاقه مندی انتظار می رود سال آینده افزون بر دائمی کردن دبیرخانه آن در شهرستان پلدختر شاهد برگزاری این کنگره به صورت بین المللی با عنوان کنگره شعر و خاطره مقاومت ملل باشیم.

 

محمودی تجلیل از سردار شهید شکارچی، فرمانده گردان مالک اشتر به نمایندگی از شهدا و سرداران شهید استان و شهرستان را از دیگر برنامه های این کنگره اعلام کرد.

 

وی افزود: آثار پس از دریافت با کدبندی بدون نام و شهرستان در اختیار هیأت داوران قرارگرفت که از چهره های ملی شعر به ویژه شعر دفاع مقدس در این کنگره شرکت کرده اند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر اظهار داشت: فراخوان اولیه این کنگره ابتدا در قالب پوستر به ادارات ارشاد شهرستان های کشور در دو نوبت ارسال و پس از اطلاع رسانی گسترده، بیش از 1200 اثر از 208 شاعر از سراسر کشور دریافت شد که این استقبال در کشور کم نظیر است.

 

گفتنی است در حاشیه این کنگره نمایشگاه خیمه گاه ولایت نیز افتتاح خواهد شد./945/ت303/ب

 

ارسال نظرات