۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۵۵۵۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حمایت از تولیدات داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت از تولیدات ایرانی را زمینه ساز قطع وابستگی کشورمان به کشورهای دیگر دانست و گفت: باید از ظرفیت های موجود در کشور نهایت استفاده برده شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته در دیدار رییس و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به سابقه جهاد سازندگی در عمران و آبادی کشور گفت: این نهاد یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است.

 

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی های جهاد سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه مردمی ارتباط بسیار نزدیکی با عموم جامعه داشت.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که خدمات این سازمان در بیش از سه دهه گذشته بر همگان آشکار است، گفت: تلاش هایی که نیروهای جهاد گر در هشت سال دفاع مقدس برای آبادانی کشور انجام دادند هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی باید بازدارنده باشد، ادامه داد: دولت باید برای حمایت از کشاورزان تلاش بیشتری داشته باشد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که خوشبختانه در چند سال اخیر تلاش های خوبی برای حمایت از کشاورزان صورت گرفته است، ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد و باید تلاش ها در این خصوص بیشتر شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: در سالی که رهبری بر حمایت از تولید داخل تأکید دارند، مسؤولان باید تلاش کنند زمینه ای برای رونق تولیدات داخلی فراهم کنند.

 

امام جمعه ساری، حمایت از تولید ایرانی را زمینه ساز قطع وابستگی کشورمان به کشورهای دیگر دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در کشور نهایت استفاده برده شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان ایران اسلامی علاقه ای به استقلال و خودکفایی ایران اسلامی ندارند، بیان داشت: آنها همواره تلاش کردند تا کشورمان در همه زمینه ها وابسته غرب بماند، اما به برکت انقلاب اسلامی و رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز ملت ایران در بخش های مختلف به خودکفایی رسیده است.

 

حجت الاسلام حاجی پور، جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران در سخنانی گفت: سربازان ولایت در جهاد کشاورزی مازندران با جان و دل همچون هشت سال دفاع مقدس در کنار ولی فقیه انجام وظیفه می کنند.

 

وی گفت: باید کشور را از وابستگی غذایی بی نیاز کنیم و جهاد کشاورزی متولی این مهم در تأمین غذایی کشور به ویژه مردم مازندران است.

 

حجت الاسلام حاجی پور افزود: دانش آموزان در مراکز کار و دانش تخصص لازم را می بینند و این پایه ها باید تقویت بشود که این برای کشاورزی استان بسیار ارزشمند است./950/پ203/ب

ارسال نظرات