۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۴۴۶۴
بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی(24)؛

آیت الله تسخیری: امیدوارم وحدت اسلامی منجر به تشکیل امت وسط و رسیدن به قله تکامل انسانی بشود

خبرگزاری رساـ آیت الله تسخیری در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی ابراز امیدواری کرد تحقق وحدت اسلامی مقدمه بر پایی جامعه متقین و منجر به تشکیل امت وسط و قله تکامل انسان و بشریت شود.
آيت الله محمد علي تسخيري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آیت الله تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان نشست صبح امروز بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است عنوان داشت: برای بنده لازم است از حضور برادر ارجمندمان و رییس متفکرمان جناب آقای دکتر احمدی نژاد کمال تشکر را داشته باشم، سوالاتی را که همه بشریت باید به پاسخ آن برسند مطرح کردند و به نحو زیبایی جواب آن‌ها را دادند.
رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر ضرورت تحقق وحدت ضمن اشاره به آیاتی از قرآن گفت: امیدواریم وحدت امت اسلامی مقدمه برپایی جامعه متقین، عابدین و عبادت الله و مبارزه با طاغوت باشد و منجر به تشکیل امت وسط و عدالت و قله تکامل انسان و بشریت شود.
وی در پایان در تشکر از حضور حاضرین اظهار داشت: من مایلم از حضور علما و متفکرین در این اجلاس با شکوه تشکر کنم و آرزومندم همه حامل این ماموریت به کل جهان باشید.
گفتنی است صبح امروز در این کنفرانس نشان درجه یک خدمت از سوی رییس جمهور دکتر محمود احمدی نژاد به پاس خدمات علمی و اجرایی آیت الله تسخیری به وی اهدا شد./959/پ202/ص
ارسال نظرات