۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۵۴۱۵۳

آیت الله مدرسی یزدی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان روند فعالیت خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
آيت الله سيد محمد رضا مدرسي يزدي عضو فقهاي شوراي نگهبان برگزاري درس اخلاق رسانه توسط آيت الله مدرسي يزدي در خبرگزاري رسا برگزاري درس اخلاق رسانه توسط آيت الله مدرسي يزدي در خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی از خبرگزاری رسا بازدید کرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر پنج شنبه با حضور در محل دفتر خبرگزاری رسا در قم با مدیرعامل و اعضای این رسانه حوزوی گفت وگو کرد و در جریان فعالیت های خبری این رسانه قرار گرفت.
آیت الله مدرسی یزدی همچنین پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در درس فقه و اخلاق رسانه که از سوی خبرگزاری رسا برگزار می شود، شرکت کرد و به تبیین شاخصه های رسانه تراز اسلامی پرداخت.
وی با بیان توصیه هایی به دست اندرکاران خبرگزاری رسا، یادآورشد: در شرایطی که دشمنان و زورمندان دنیا به دنبال هجمه به ارزش ها هستند ما نیز باید برای مقابله و دفاع از ارزش ها از ابزارهای مختلف بهره بگیریم و در این راستا رسانه نقش کلیدی و مهمی دارد.
آیت الله مدرسی یزدی فعالیت خبرگزاری رسا را قابل تقدیر، ارزنده و دارای اهمیت فوق العاده دانست و تاکید کرد: شما تصویرگر فضای حوزه و روحانیت هستید، از این رو باید به اهمیت و حساسیت کار خود فوق العاده توجه داشته باشید./924/پ203/ج
ارسال نظرات