۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۵۲۴۲۵
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

ضد انقلاب از شنیدن نام آقای حسنی به خود می لرزد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، وجود حجت الاسلام والمسلمین حسنی نماینده ولی فقیه در این استان را نعمتی برای مردم این دیار دانست و تاکید کرد: ضد انقلاب از اسم ایشان هم به لرزه می افتد.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اروميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، عصر یک شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار این استان با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، هدف از سفر مدیران آذربایجان غربی به شهر مقدس قم را دیدار با مراجع تقلید و استفاده از رهنمودهای آنان ذکر کرد و گفت: همچنین مدیران ارشد استان در این سفر در گردهمایی طلاب و فضلای آذربایجان غربی حضور یافتند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت این استان، از شخصیت انقلابی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تجلیل کرد و گفت:  ضد انقلاب از ترس ایشان به خود می لرزد و مردم استان با وجود حاج آقای حسنی احساس امنیت می کنند.
وی از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در راستای رفع محرومیت و خدمت به مردم این استان قدردانی کرد و گفت: آقای جلال زاده نیز یک نعمت برای استان هستند و اقدامات و فعالیت های خوبی را انجام داده و می دهند.
 گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، وحید جلال زاده استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این استان در عرصه های مختلف ارائه و از حضرت آیت الله مکارم شیرازی به منظور سفر به آذربایجان غربی دعوت کرد.
وی با بیان این که سفر مراجع تقلید به استان‌های مختلف و دیدار با مردم موجب تقویت مکتب اهل بیت(ع) می‌شود، گفت: دو سال گذشته نیز حضرت آیت الله نوری همدانی به آذربایجان غربی سفر کرده و به مدت پنج روز میهمان مردم خونگرم این منطقه بودند و دیدارهایی جداگانه ای با اقشار مختلف داشتند.
جلال‌زاده سفر علما و مراجع تقلید به استان های مختلف کشور را دربردارنده برکات بسیار فراوان دانست و یادآورشد: صرف حضور یک مرجع تقلید در استان ها و شهرستان ها سبب حاکم شدن فضای معنوی در آن منطقه می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود موقعیت استان آذربایجان غربی را حساس و مهم توصیف و با ارائه گزارشی در این باره، خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی 12هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 گفتنی است، نماینده ولی فقیه، استاندار، نماینده مجلس خبرگان رهبری و شماری از مدیران استان آذربایجان غربی روز یکشنبه در سفر به شهر مقدس قم، با حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی و جعفر سبحانی دیدار و گفت و گو کردند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات