۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۷۴۴۸
آیت‌الله ممدوحی:

طرح وحدت ملی کارایی ندارد/اصلاح طلبان شکست خورده هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طرح وحدت ملی را ناکارآمد خواند و همچنین از طرح شروط اصلاح طلبان برای حضور در صحنه انتخابات انتقاد و دلیل این شروط را به سبب شکست در انتخابات گذشته دانست.
آيت الله ممدوحي
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، طرح وحدت ملی که از سوی برخی افراد مطرح شده است، را شکست خورده خواند و اظهار داشت: ما در این مسائل تابع مقام معظم رهبری هستیم و حتی به اندازه خردلی حرف اینها به گوش ما نمی‌رود؛ هر چه رهبری بفرمایند ما همان راه را می‌رویم.
وی در پاسخ به این سؤال که طرح وحدت ملی در چه صورت می‌تواند کاربرد داشته باشد، گفت: این طرح هیچ وقت نمی‌تواند کاربرد داشته باشد، زیرا نیت این افراد نیت خوبی نیست، اگر طرح این افراد کاربرد داشت در گذشته که مطرح شد کارایی آن نمود پیدا می کرد، در حالی که ما هیچ کارآیی از این طرح ندیدیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه برخی شروط از سوی اصلاح طلبان برای حضور در صحنه انتخابات اشاره و تصریح کرد: اصلاح طلبان شکست خورده هستند، مردم متدین و ولایت مدار ایران اسلامی به این گروه اجازه ورود به صحنه را نمی‌دهند به همین دلیل با تغییر اسم می‌خواهند به صحنه بیایند.
وی با غیر منطقی خواندن شروط مطرح شده از سوی اصلاح طلبان، گفت: مردم حتی حضور این گروه را بدون شروط هم نمی‌پذیرند، چه برسد به این که حالا بخواهند با شرط و شروط وارد صحنه شوند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین در ادامه سخنان خود به حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و با محکوم کردن آن افزود: خوشبختانه خداواند تبارک و تعالی در این حملات یار و مددکار مقاومت اسلامی بوده است و هم‌اینک نیروهای مقاومت پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و براساس وعده قرآنی پیروزی از آن مسلمانان است.
آیت‌الله ممدوحی به دلیل برخی رفتارهای دوگانه کشورهای اروپایی و بی‌توجهی سازمان‌های بین‌المللی درباره حمله به نواره غزه و دامن زدن به برخی اختلافات در کشور سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: همه این مسائل نشان می‌دهد که این کشورها و سازمان‌های بین‌المللی تابع نظر آمریکای جهان خوار هستند و از این کشور سلطه‌گر تبعیت می‌کنند و هر چه خواست آمریکا باشد همان را دنبال می‌کنند./917/ت302/ج
ارسال نظرات