۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۹۴۳
نماینده مردم تهران:

جبهه بندی مسؤولان علیه یکدیگر مردم را مایوس می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جبهه بندی های سیاسی مسؤولان علیه یکدیگر در انظار عمومی را عامل یاس مردم دانست و گفت: مسؤولان باید از مطرح کردن مسائلی که دانستن یا نداستن آنها توسط مردم نقشی در حل آنها ندارد خودداری کنند.
جبهه بندی مسؤولان علیه یکدیگر مردم را مایوس می کند
مهدی کوچک‌ زاده، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تمامی اقدامات دشمنان همچون تحریم‌ و تهدیدات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را در جهت ایجاد اختلاف و درگیری داخلی در نظام دانست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که رسانه‌های غربی با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند تا مسؤولان تقصیرات را متوجه یکدیگر کرده و علیه هم جبهه بندی کنند، اظهار داشت: در صورت به راه افتادن چنین مسائلی، مردم مأیوس شده و از صحنه خارج می‌شوند و این همان هدف شومی است که آنها به دنبال آن هستند، اما چنانچه مسؤولان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند می‌توان گفت ملت ایران هرگز زیر بار تهدیدات و تحریم‌ها کمر خم نکرده و همچنان ایستاده است.
وی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره لزوم حفظ آرامش و پرهیز از علنی کردن اختلافات توسط مسؤولان، سیاسیون و اصحاب رسانه، بیان داشت: مسؤولان باید از مطرح کردن مسائلی که دانستن یا نداستن آنها توسط مردم نقشی در حل آنها ندارد خودداری کنند و این مهم در مرحله نخست به عهده سران قوا است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مذاکره و مناظره مسؤولان در رسانه‌ها را خلاف نظر رهبری و باعث هدر رفتن زحمات درخشان گذشته دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف روسای قوا در زمان حاضر، اجتناب از طرح صبحت‌های خصوصی در بین مردم است، آنها می‌توانند صحبت‌ها و اختلافات خود را در جلسه مشترک سران قوا که مورد توافق رهبری نیز بوده و افرادی همچون آیت الله هاشمی شاهرودی را نیز به عنوان ریاست آن معرفی کرده‌اند، مطرح کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت برنامه ریزی مدبرانه و ثبات سیاست‌ها، در جهت حل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: در بررسی ثبات و استمرار سیاست‌ها باید دید چه کسانی قانون گذار هستند؟ مجلس در برخورد با قوانین کشور تا چه حدی ثبات را رعایت می‌کند؟ ، آیا تصمیمات اتخاذ شده در مورد مسائل اقتصادی، توسط دستگاه اجرایی به صورت پایدار انجام می‌شود یا روزانه در حال تغییر است؟ و آیا رسانه‌ها به پایدار بودن تصمیمات کمکی می‌کنند یا از همان لحظه اول ایراد گیری و سیاه‌نمایی می‌کنند؟

کوچک زاده در پایان ابراز داشت: متأسفانه در کنار بی‌ثباتی تصمیم‌گیران، افرادی که دارای تریبون هستند نیز اجازه نمی دهند تصمیمات اتخاذ شده به مرحله عمل برسد و باید گفت یکی از ویژگی‌های تصمیمات خلق الساعه، علمی نبودن آنها‌ است، یعنی برخی دستورات تنها در پی یک حادثه صادر می‌شود، حال آن که باید نسبت به تصمیماتی که در شرایط آرام اتخاذ شده است پایبندی داشت./908/ت302/ج

ارسال نظرات