۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۱۷۴۵

دیدار سرپرست حجاج ایرانی با مادر چهار شهید در مدینه منوره

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حجاج ایرانی با حضور در دو هتل و آگاهی از نحوه خدمتگزاری به زائران شهر پیامبر(ص)، با مادر چهار شهید گرانقدر دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کرد.
ديدار قاضي عسكر از مادر چهار شهيد ديدار قاضي عسكر از مادر چهار شهيد

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی با رفتن به هتل«صافی بلازا» که 440 زائر در آن حضور دارند، از بخش های مختلف خدمات رسانی این هتل دیدن کرد و با زائران به گفت‌وگو پرداخت. این هتل محل استقرار 4 کاروان از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و کاشان است.

بر اساس این گزارش، در این هتل مادر 4 شهید به نام حاجیه خانم حسین زاده حلاج به استقبال نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی آمد و با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نیز ضمن تفقد و دلجویی فراوان ایشان، به روایتی از معصوم بشارت داد که در فردای قیامت خداوند به شهدا بی هیچ حساب و کتابی می گوید که به بهشت وارد شوید. آنان از خداوند اجازه شفاعت می خواهند که این اجازه به آنان داده می شود و آنها نیز نخستین کسانی را که شفاعت می کنند، پدر و مادرشان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری همچنین با حضور در هتل «الزهرا» در جریان نحوه خدمات رسانی و پذیرایی از زائران مدینه النبی قرار گرفت، این هتل هم اکنون پذیرای 3 کاروان از شهرهای کرمانشاه و ایلام است که در کل 450 زائر را در خود جای داده است.

«مدینه هارمونی» هتل درجه یک و پنج ستاره ای بود که نماینده ولی فقیه روز گذشته از آن بازدید کرد، در این هتل، 7 کاروان از استان‌های کرمان، تهران، اصفهان، خراسان و کردستان حضور دارند و زائران آن به هزار و صد تن می رسند./917/د102/ن

ارسال نظرات