۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۲۹۸

راه اندازی پایگاه مرجع فرهنگی علامه شهیدی در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد از راه اندازی پایگاه مرجع فرهنگی علامه سید جعفر شهیدی در این شهر خبر داد.
علامه شهيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داوود پهلوان، مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد، ظهر امروز در حاشیه کنگره علامه شهیدی با حضور در جمع خبرنگاران از ایجاد پایگاه مرجع فرهنگی علامه سید جعفر شهیدی در کتابخانه عمومی شهرستان بروجرد خبر داد.

پهلوان با بیان این که در این پایگاه مرجع تمامی آثار مکتوب، غیر مکتوبی، تألیفات، مقالات و عکس‌ها و فیلم‌های علامه سید جعفر شهیدی در بخش ویژه‌ای از کتابخانه شهیدی بروجرد نگهداری می‌شود گفت: علاقه‌مندان به آثار فرهنگی، محققان و صاحب نظران با مراجعه به این مکان می توانند از این مرجع ادبی استفاد کنند.

مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد تصریح کرد: این اقدام بنا به پیشنهاد مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و موافقت دبیرخانه همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی هم‌زمان با برپایی این همایش در بروجرد انجام می‌شود.

مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی مسابقه کتابخوانی بر مبنای آثار علامه شهیدی خاطر نشان کرد: این مسابقه با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خو با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار علامه سید جعفر شهیدی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد ابراز داشت: همزمان با برگزاری همایش ملی علامه شهیدی تعدادی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان به نمایش آثار و تألیفات علامه شهیدی اختصاص پرداخته اند.

پهلوان به مدت زمان برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه آثار علامه شهیدی به مدت یک هفته و با هدف آشنایی هرچه بیشتر اعضای کتابخانه ها با آثار این عالم بزرگوار در محل کتابخانه های بروجرد دائر شده است./9464/پ203/س

ارسال نظرات