۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۰۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

وحدت و همدلی ما سدی در برابر توطئه های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، عید فطر را نماد وحدت و عظمت امت اسلامی برشمرد و آن را از عوامل عزت مسلمانان دانست.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در خظبه های نماز عید که در محل مصلی غدیر لرستان برگزار شد، روز عید سعید فطر را نماد وحدت و عظمت امت اسلامی برشمرد و آن را از عوامل عزت مسلمانان دانست و افزود: در برهه کنونی دشمنان اسلام از هر طریق در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان جهان است.

 

وی تنها راه رهایی از گرفتاری ها و دشواری های موجود را اتحاد ملی و انسجام اسلامی برشمرد وخاطر نشان کرد: وحدت رمز پیروزی ملت ایران در برابر نقشه های استکبار است و این همدلی به طور یقیین سرانجامی جز شکست برای دشمن و افتخار برای اسلام به همراه ندارد.

 

استاد حوزه علمیه، پرداخت زکات فطره را از اعمال واجب این روز دانست و خاطر نشان کرد: میزان زکات فطره به ازای هر نفر 3 کیلوگرم گندم، جو و یا برنج،که معادل آن مبلغ 2500 تومان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اقامه نماز عیدفطر، صله رحم، دعا عبادت و خواندن قرآن را از دیگر اعمال مستحبی وارد شده در روز عید فطر عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است؛ علاوه بر مصلی الغدیر خرم آباد، مساجد و حسینیه های دیگر مناطق لرستان شاهد حضور پرشور مؤمنانی بود که یک ماه بندگی خداوند متعال را گذرانده بودند./9464/پ203/ع

ارسال نظرات