۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۶۸۸

اتاق فکر بررسی اندیشه‌های راهبردی رهبر انقلاب تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از تشکیل اتاق فکر بررسی اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری با موضوع زن و خانواده خبر داد.
آيت الله سيد علي خامنه اي رهبر معظم انقلاب


به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، نسرین پیرسمساری در نشست تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری با موضوع زن و خانواده، اظهار داشت: بررسی و نقد نظریه‌های رایج در خصوص زن و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص جزء برنامه‌های اصلی این نشست خواهد بود.

وی با تأکید بر تبادل نظر علما و نخبگان در مورد مسائل زنان و خانواده در عرصه علم و معنویت افزود: تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی و مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده می‌تواند ترسیم‌کننده آینده روشن در این حوزه باشد.

پیرسمساری حضور زنان نخبه و استادان زن دانشگاه‌ها را در رسانه‌ها ضروری دانست و با بیان این که زن محور خانواده است، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری، متفکران جامعه را با مسائل اساسی و کلان حوزه زنان درگیر کنیم و گفتمان مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را در میان نخبگان ترویج دهیم.

وی همچنین با اشاره به بحث اشتغال زنان گفت: اشتغال زن نباید وظیفه مادری و حضور او در خانه را تحت‌الشعاع قرار دهد ضمن این که موضوع محرم و نامحرم در این زمینه نیز باید رعایت شود.

گفتنی است، در این جلسه اعضای حاضر نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نقش زن در جامعه و برنامه‌های مناسب برای حضور موثر بانوان در عرصه‌های مختلف پرداختند./935//د102/ب

ارسال نظرات