۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۹۰۷
عضو جامعه مدرسین:

همگان برای اجرایی شدن رهنمودهای رهبری تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آحاد ملت و مسؤولان را به تلاش و جدیت برای اجرایی شدن اوامر و رهنمودهای مقام معظم رهبری توصیه کرد و از مسؤولان خواست بدون هیچ گونه مسامحه ای با قاچاق کالا مبارزه و مقابله کنند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان
حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همگان را به تلاش جهت تحقق و اجرایی شدن شعال سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری توصیه کرد.

وی با بیان اینکه ‌مهم ترین اصل در راستای تحقق شعار سال، کنترل و نظارت بر مصنوعات داخلی است، ابراز داشت: اگر مصنوعات و تولیدات خود را تبلیغ و تقویت کنیم و از سویی دیگر نظارت لازم بر کیفیت محصولات وجود داشته باشد، می توانیم به موفقیت های خوبی دست یابیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: اگر نظارت و کنترل بر کیفیت صنایع و تولیدات داخلی نباشد و نتوانیم صنایعی که در مقام رقابت بتوانند با تولیدات خارجی رقابت کنند ،داشته باشیم، به نتیجه نخواهیم رسید.

وی با تاکید بر نظارت لازم بر کیفیت تولیدات داخلی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط، ابراز داشت: اگر کیفیت تولیدات و محصولات داخلی در حد مطلوبی باشد، مردم خود به خود، به مصرف کالای داخلی گرایش پیدا می کنند و آن را بر کالاهای خارجی ترجیح می دهند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز تاسف از کیفیت پایین برخی محصولات تولید داخل، کیفیت را لازمه خرید محصولات داخلی دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنند که ان شاء الله زمینه اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم شود.

مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر حمایت لازم دولت از تولید کنندگان داخلی ابراز داشت: کارخانجات و تولیدکنندگانی که کیفیت کارشان بالا است و محصولاتشان به درد مردم می خورد باید شناسایی شوند و مورد حمایت جدی قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با بیان اینکه ورود اجناس قاچاق به تولید داخلی ضربه می زند،‌ خواستار برخورد با قاچاقچیان کالا شد و تصریح کرد: در این راستا نباید مسامحه صورت گیرد و البته از کارهای غیر کارشناسی که به تولیدات داخلی ضربه می زند نیز باید اجتناب شود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات