۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۷۹۶
آیت الله موسوی جزایری:

ایران توانایی ممتاز شدن در دنیا را به اثبات رسانده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به خود کفایی ایران در عرصه های گوناگون گفت: ورود جمهوری اسلامی ایران به عرصه تولید ملی موفقیت و پیشتازی ایران اسلامی نسبت به دیگر کشور های جهان را به دنبال داشته است.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال با نام تولید ملی گفت: ایشان در پیام خود خطاب به مردم فرمودند تا ملت ایران امر تولید ملی و قطع وابستگی به خارج را فریضه ای برای خود بدانند و استفاده از لفظ فریضه این امر را برای ملت ایران بیش از گذشته مهم می کند.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تولید کنندگان داخلی در صورت مواجهه و استقبال مردم در خرید کالای ایرانی موظفند تا بر کیفیت تولیدات خود بیافزایند، این حرکت بسیاری از جوانان در کشور مشغول به کار می شوند.

وی با اشاره به خود کفایی ایران در عرصه های گوناگون گفت: در مواردی که جمهوری اسلامی ایران اقدام به تولید ملی کرده، همواره جزء کشورهای ممتاز در جهان بوده است.

خطیب جمعه اهواز پیگیری، سعی و تلاش را از مهمترین عوامل تحقق تولید ملی برشمرد و عنوان کرد: مردم و مسؤولان نظام مساله تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را جدی بگیرند و به تلاش خود در جهت تحقق دستورات رهبری ادامه دهند.

آیت الله موسوی جزایری به 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: عده ای در ابتدا می خواستند نام جمهوری اسلامی ایرانی را تغییر دهند؛ اما امام خمینی(ره) با اقتدار تمام فرمودند که این انقلاب باید با نام جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد باشد./9464/پ202/س



ارسال نظرات