۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۰۷۱

15 گفتمان دینی در ماهشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر اظهار داشت: انتقال مکتوبات و واجبات دین به نسل پویا و جوان امروز سبب می‌شود که بیش از پیش به جامعه‌ای اسلامی‌تر گام برداریم که برگزاری 15 گفتمان دینی در مدارس یکی از این امور است.
گفتمان ديني
حجت الاسلام سیدعلی رضوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری 15 گفتمان دینی در مدارس ماهشهر اظهار داشت: این اداره همواره در راستای توسعه کمی و کیفی بخش ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.

وی گفت: طبق شاخص‌های ابلاغی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، 15 گفتمان دینی مدارس سهمیه این شهرستان بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر تصریح کرد: این گفتمان با همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پرورش در مدارس برگزار شد که خوشبختانه از نتایج خوب و مطلوبی هم برخوردار بود.

وی در ادامه افزود: علاوه بر هماهنگی با معاونت امور فرهنگی و مدیران مدارس شهرستان جلسه‌ای با اساتید گفتمان‌ها برگزار و در این جلسه در خصوص موضوع گفتمان‌ها و ایام برگزاری آنها بحث و تبادل نظر شد. همه تلاش این اداره در راستای اشاعه و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی‌مان به نسل امروز و جوان است.

این مقام مسؤول گفت: در این گفتمان‌ها از اساتید بزرگی چون همچون حجت‌الاسلام توکل، حجت‌الاسلام بنائیان و حجت‌الاسلام ضیغمی استفاده شده است. انتقال مکتوبات و واجبات دین به نسل پویا و جوان امروز سبب می‌شود که بیش از پیش به جامعه‌ای اسلامی‌تر گام برداریم. برگزاری چنین همایش و برنامه‌هایی در تقویت بنیان و ریشه‌های اسلامی در منطقه بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام رضوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید هر چه بیشتر در راستای برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و اسلامی تلاش کرده و در این خصوص همه مسؤولان دست در دست هم به سوی آینده‌ای نو برای جوانانمان حرکت کنیم./9465/پ203/ص
ارسال نظرات