۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۹۳۱
امام جمعه مینوشهر:

زیاده روی در تبلیغات انتخاباتی نتیجه مطلوب نمی دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر زیاده روی و صرف هزینه های زیاد در مسأله تبلیغات را مسأله ای ناپسند دانست و اظهار داشت: برای تبلیغات نیازی به این گونه هزینه ها نیست و تجربه ثابت کرده هر داوطلبی که در تبلیغ افراط کند، نتیجه عکس خواهد گرفت.
امام جمعه مينوشهر امام جمعه مينوشهر
حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه مینوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به این که انتخابات برای جامعه ما یک امر حیاتی است، اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات اقتدار ملی را برای کشور به ارمغان می آورد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی سبب ایجاد شور و نشاط مضاعفی در میان مردم می شود که این امر خود عاملی برای حضور حداکثری آنها در انتخابات و از بین رفتن دسیسه های دشمنان می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر به وظایف نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس اشاره کرد و گفت: مقوله اخلاق تبلیغاتی از مهم‌ترین مواردی است که باید نامزدها به آن توجه خاصی داشته باشند؛ چرا که تبلیغات سالم انتخابات فرصتی برای تقویت استقلال کشور، وحدت ملی و همگرایی اقوام و مقابله با توطئه های شوم دشمنان است.

دشمنان در تلاش برای کاهش حضور مردم در انتخابات مجلس هستند

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات یک حق اما تکلیف است و همه باید نسبت به این عرصه مهم بسیار حساس باشند و با آگاهی در آن شرکت کنند.

این مقام مسؤول با بیان این که نامزدهای انتخاباتی باید از هر گونه اعمال تفریط گونه‌ای پرهیز کنند، اظهار داشت: نامزدها باید در امر معرفی خود به مردم تفریط و زیاده روی نکنند؛ چرا که این عمل موجب برآشفتگی تفکر مردم نسبت انتخابات می شود.

امام جمعه مینوشهر گفت: ایران یک نظام خدا محور است و دشمنان به این مهم پی برده اند که جمهوری اسلامی بر پایه آموزه های دینی خداوند و مردم سالاری دینی تشکیل شده است؛ از این رو آنان با شدت در تلاش هستند تا حرکت عظیم انتخابات در کشور صورت نگیرد یا به صورت حداقلی اجرا شود.

اسراف و زیاده روی در تبلیغات انتخابات امری ناپسند است

این استاد حوزه علمیه زیاده روی و صرف هزینه های زیاد در مسأله تبلیغات را امری ناپسند دانست و بیان داشت: برای تبلیغات نیازی به این گونه هزینه ها نیست و تجربه ثابت کرده هر داوطلبی که بیشتر تبلیغ کند نتیجه عکس می گیرد.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به جوسازی‌های متعدد دشمنان در روزهای قبل و پس از انتخابات تأکید کرد: تلاش دشمنان بر این است که مردم را فریب داده و با وابسته کردن آنها به خود، مردم را از انجام یک حرکت بزرگ و عظیم بازدارند.

وی در ادامه یکی از بهترین راه ها برای خشم دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنان را حضور گسترده و پررنگ در انتخابات پیش روی نظام دانست و گفت: توفیقات و برکات امروز جامعه، مرهون خون شهدا است و همه وظیفه دارند با شرکت پر شور در انتخابات از خون این شهدای والا مقام پاسداری کنند.

نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود از بیان وعده ها پرهیز کنند

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: افراد جامعه باید هنر خود را در انتخاب نامزد اصلح نشان داده و بهترین فرد را از لحاظ ایمان و اعتقاد و پایبندی به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنند.

امام جمعه مینوشهر مهم‌ترین وظیفه نمایندگان اجرای قوانین در خانه ملت است؛ از این رو در برنامه های تبلیغاتی خود نباید وعده های پوشالی و دروغ به مردم دهند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه اقشار ایران اسلامی 12 اسفند با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد./9465/ت302/س

ارسال نظرات