۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۰۹۳
امام جمعه ماهشهر:

حرکت پر شتاب ملت ایران علیه استکبار ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر بیان داشت: ملت ما همچنان به حرکت پرشتاب خود علیه استکبار جهانی ادامه داده و بر همه توطئه‌های دشمنان غلبه می کند.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر حجت الاسلام غبيشاوي 
امام جمعه هنديجان
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان با تقدیر از حضور مقتدارنه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این ملت امروز خار چشم دشمنان انسانیت به شمار می‌رود و با همان شعارهای روزهای اول انقلابی که در راهپیمایی 22 بهمن دادند، همچنان به حرکت پرشتاب خود علیه استکبار جهانی ادامه داده و بر همه توطئه‌های دشمنان غلبه می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر تصریح کرد: کشوری که دشمنان و بیگانگان می‌کوشیدند تا با طرح‌های پلید خود نظیر کشف حجاب اسلام را در آن منزوی کنند امروز مرکز اسلام‌ خواهی و اسلام دوستی در جهان است و ارزش‌های دین از مهم‌ترین ارکان آن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز ملتی آگاه و مستقل و آزاد است گفت: آنچه امروز بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد حضور پرشور و باشکوه در صحنه راهپیمایی و انتخابات است تا نشان دهنده هوشیاری مردم در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن باشد.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به پیشرفت‌های کم نظیر جوانان این مرز و بوم بیان داشت: پیشرفت‌های جوانان انقلابی و رشد روزافزون علمی و فن‌آوری در کشور، آینده این سرزمین را تضمین و سبب درخشان شدن فردای خود خواهد شد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر انقلاب روح دیگری در کالبد جهان اسلام دمیده و توطئه‌های دشمنان را یک به یک خنثی کرده و پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدها و تحریم‌ها بود.

حجت الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: این انقلاب بزرگ که دست جهان خواران و ستمگران را از ایران بزرگ کوتاه کرد با تأییدات غیبی الهی پیروز گردیده و بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه بود.

وی بیان داشت: تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57 از خودخواهی‌ها و خودمحوری‌ها فاصله گرفته و دست در دست هم با همدلی و اتحاد در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال به رهبری مقام معظم رهبری که برترین و بهترین شاگرد بنیان گذار جمهوری اسلامی و مجری فرامین الهی امام امت است، اعتقاد داشته و در راه به ثمر رساندن مقصد الهی انقلاب قدم بردارند، نعمت پیروزی انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر افزود: مردم باید در این راه استقامت کرده و در مقابل دشمنان اسلام و ایران تا پای جان ایستادگی کرده و فریب نیرنگ‌های رنگارنگ آنها را نخورده و مجذوب فرهنگ مبتذل آنها نشوند تا بتوانند همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها بر ضد جمهوری اسلامی نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان انقلاب حاصلی جز رنج برای خودشان نخواهد داشت، گفت: عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی هر روز بیشتر آشکار می‌شود و هیچ کس تردید ندارد که اتحاد و همدلی معجزه می‌آفریند و بزرگ‌ترین موانع راه ترقی و پیشرفت را از سر راه برمی‌دارد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات