۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۳۵۰
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند هسته ای کشورمان با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی و خانواده شهید احمدی روشن در قم برگزار می شود.
شهيد مصطفي احمدي روشن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با هفتمین روز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته ای کشورمان مراسم بزرگداشت این شهید عرصه علمی با حضور حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر نماینده طلاب و فضلای شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن روز پنج شنبه 29دی ماه از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدان در دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز می شود و حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام رضوی مهر، سخنرانی حجت الاسلام رزاقی از خطبای حوزه علمیه قم، مداحی و سوگواری را از دیگر برنامه های مراسم هفتمین روز شهادت شهید احمدی روشن دانست و تصریح کرد: در این مراسم خانواده شهید احمدی روشن نیز حضور خواهند داشت.

نماینده طلاب و فضلای همدان در بخش دیگری از سخنان خود ترور شهید احمدی روشن را طراحی شده از سوی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دانست و تاکید کرد: دشمنان تصور می کنند با ترور و حذف فیزیکی دانشمندان ما می توانند روند رو به رشد جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی باید بداند ملت ایران در مسیر پر افتخاری که در پیش گرفته اند هیچ گاه سست نمی شوند و تحریم، تهدید و ترور نیز خللی در این مسیر ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است، مصطفی احمدی روشن دانشمند عرصه علمی کشورمان چهارشنبه هفته گذشته در تهران هدف عملیات تروریستی مزدوران استکبار قرار گرفت و به شهادت رسید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات