۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۳۰۷
آیت الله صافی گلپایگانی:

هویت ما در حفظ و اجرای احکام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه ما باید پاسدار ارزش های اسلامی و دینی باشیم، گفت: افتخار ما به هویت دینی و اسلامی ما است و نباید از این اصل کوتاه بیاییم.
آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان هرمزگان روز پنج شنبه در سفر به شهر مقدس قم با حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد، این مرجع تقلید توصیه هایی به جوانان حاضر در جلسه ارائه کرد.

این مرجع تقلید ضمن توصیه حاضران به رعایت تقوا، خطاب به آنان گفت: بدانید که افتخار ما به هویت اسلامی و سنت های دینی است و باید سعی کنید این مساله را نگه دارید و پاسدار هویت دینی تان باشند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: ما در اسلام حدود شرعی از جمله محرم و نامحرم داریم و باید نسبت به احکام و مظاهر اسلامی ملتزم باشیم و همواره از آن دفاع کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ما به هویت دینی مان افتخار می کنیم، گفت: هویت ما در حفظ اسلام و موازین شرعی است و نباید از این اصل مهم کوتاه بیاییم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: ملت ما افتخاراتی دارد که هیچ ملت دیگری این افتخارات را ندارند، ما به اینها تمسک داریم و پایبند هستیم.

وی بیان داشت: ما امر به معروف و نهی از منکر می کنیم و خود ما نیز به این مبانی و معارف عمل می کنیم و پایبند هستیم و با عمل خود زمینه های رضایت امام زمان(عج) را فراهم می کنیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرد: حوائج حضرت این است که احکام خدا در جامعه جاری باشد، مسلمانان به هم کمک کنند و نسبت به مشکلات همدیگر اهتمام داشته باشند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات