۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۰۹۸

راه اندازی نخستین مدرسه علمیه در شهر ویس خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شهرستان ویس با حضور آیت الله موسوی جزایری افتتاح شد.
افتتاح نمازخانه ملي حفاري بدست آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شهرستان ویس روز گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزسان افتتاح شد.

 آیت الله موسوی جزایری در این مراسم دستاوردهای بدست آمده در ایران را به برکت انقلاب اسلامی ایران و نهضت حسینی امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: از دوران آغازین انقلاب اسلامی تا کنون همه دستاوردهای بدست آمده در ایران به برکت نهضت حسینی بود که امام خمینی(ره) آن را راه اندازی کرده بود و ما امروزه باید شکر آن را به جا آوریم.

وی اخوت و برادری را یکی از بالاترین نعمت‌های الهی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواسته از دل مردم هستند و دیگر همچون گذشته از طبقات اشرافیت نبوده که دیگر به فکر مردم نباشند و این نعمت بزرگی است؛ چرا که این مسؤولانی که از دل مردم پا به عرصه کار و خدمت رسانی گذاشته‌اند حرف دل مردم را دانسته و همواره در تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها هستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به خیزش‌های اسلامی رخ داده در منطقه و کشورهای عربی، اظهار داشت: اگر نبود آن جانفشانی استقامت‌های پایدار شما هم اکنون به الگویی برای کشورهای منطقه و عربی همچون مصر و لیبی قرار نمی‌گرفتید.

شایان ذکر است، این مدرسه علمیه نخستین حوزه علمیه ای است که در این شهرستان افتتاح می شود و امسال نخستین ورودی خود را برای تحصیل علوم دینی پذیرش کرده است.

گفتنی است، پس از افتتاح مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع)، دفتر امام جمعه این شهرستان نیز افتتاح شد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات