۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۴۰۹
با همکاری دفتر طلاب هنرمند خراسان؛

تله فیلم پای پیاده با موضوع زیارت امام رضا تولید می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تله فیلم «پای پیاده» به سفارش شبکه دوی سیما، با همکاری دفتر طلاب هنرمند خراسان تولید می شود.
 فيلم
حجت الاسلام مجتبی درحی، مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: فیلم «پای پیاده» به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به سفارش شبکه دو سیما به کارگردانی و نویسندگی مجید مظفری با همکاری این دفتر در حال تولید است.

وی اظهار داشت: این تله فیلم 90 دقیقه ای، حکایت کاروان زیارتی پیاده محبان الرضا(ع) است که به سرپرستی یک شخصیت روحانی از یکی از روستاها به مناسبت میلاد امام رضا(ع) عازم مشهد هستند و در طول مسیر با اتفاقات مختلفی مواجه می شوند، در این میان دو قاچاقچی عتیقه نیز سعی دارند تحت پوشش این کاروان از موانع انتظامی و امنیت عبور کرده و محموله خود را به مرز برسانند.

حجت الاسلام درحی ابراز داشت: حسین قمیشی (بازیگر نقش پسر مختار ) نقش روحانی کاروان و مجید و بنیامین مظفری نقش قاچاقچیان عتیقه را در فیلم بر عهده دارند.

مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به حضور چهل بازیگر در این فیلم سینمایی یادآور شد: ده تن از بازیگران مطرح از تهران در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

وی گفت: هم اکنون فیلمبرداری در روستاهای اطراف نیشابور آغاز شده که تا بیست روز ادامه می یابد و فیلم همزمان با میلاد امام رضا(ع) پخش خواهد شد./930/پ202/س
ارسال نظرات