در گفتوگو با رییس سابق دانشکده صدا و سیما بررسی شد؛
سهم حوزه از رسانه ملی/ نیاز حوزه به شبکههای ماهوارهای
به جای اینکه خودمان را درگیر یک آنتن کنیم که فلان قدر هزینه داشته و همیشه به دنبال این باشیم که فلان جا قطع شود یا قطع نشود، اگر سازمان تولید خوبی داشته باشیم حرفی برای گفتن خواهیم داشت. اکنون اولویت ما داشتن شبکه ماهوارهای نیست بلکه اولویت در تولید محتوای رسانهای است.
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲