۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۹۶۹۷

اختتامیه مسابقات قرآن حوزه علمیه خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب برادر حوزه علمیه خراسان، شب گذشته در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.
اختتامیه مسابقات قرآن حوزه علمیه خراسان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری رسا، اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب حوزه علمیه خراسان با سخنرانی حجت الاسلام رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربتی حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام صادقی، امام جمعه سابق بیرجند برگزار شد.

این مسابقات به مدت دو روز و با حضور 150 نفر از طلاب برادر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در رشته قرائت رضا لطفی‌پور، حسین ایزی و حسین حیدری ‌فر به ترتیب حایز رتبه‌ های اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل نیز محمدعلی باقری، کاظم خسروی و سیدمحمود فرع شیرازی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

«سیدمهدی کاظمی» به‌عنوان نفر اول در رشته حفظ 30 جزء انتخاب شد و «محمدمهدی رجبی» در جایگاه دوم ایستاد، سایر شرکت‌کنندگان این رشته موفق نشدند امتیاز لازم برای قرار گرفتن در جایگاه سوم را کسب کنند.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء محمد دانش‌ مزرجی، رضا بهمدی و حسن ایزانلو حایز رتبه های اول تا سوم و در رشته حفظ پانزده جزء، حسین کلاتی، محمدجواد رجبی و محمد ایزی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

سیدحامد هاشمی، علیرضا اسکندریان و عباس بهمدی مقام ‌های اول تا سوم رشته حفظ ده جزء و مسعود اسعدی علی اسدیان و اسماعیل رضاپور مفام های اول تا سوم رشته حفظ پنج جزء را به خود اختصاص دادند.

در رشته اذان نیز مصطفی فلاح، حمید حسینی ‌قره و محمدحسن علوی‌ فر حایز رتبه های اول تا سوم شدند./934/پ202/ص
ارسال نظرات