۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۹۸۸۶۸
عصر امروز؛

ششمین جشنواره ورزشی طلاب سراسر کشور در مشهد آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی سراسر کشور از چهارم تا هفتم اسفندماه به مدت سه روز در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
ورزش طلاب
جواد جان نثاری، مسؤول آموزش و تربیت بدنی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی کشور در مشهد مقدس خبر داد.

جان نثاری اظهار داشت: در این جشنواره 500 طلبه بسیجی برادر از سراسر کشور در رشته های فوتسال، شنا و تیراندازی باهم رقابت می پردازند.

مسوول آموزش و تربیت بدنی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره چهارم اسفندماه ساعت 18 تا 20 در هتل عماد خیابان امام رضا(ع) شهر مشهد با حضور شماری از مسوولان و شخصیت های حوزوی کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در هر رشته تعداد سی تیم از طلاب و روحانیان بسیجی سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان در مراسمی تیم های برتر و نفرات منتخب جوایز و کاپ قهرمانی خود را دریافت خواهند کرد.

جان نثاری، افزود: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی کشور نیز عصر روز شنبه هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد./924/پ202/ص
ارسال نظرات