۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۸۸۱۰

ویژه نامه فقهی شورای نگهبان در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز شورای نگهبان، ویژه‌نامه تخصصی فقهی شورای نگهبان به همت شبکه اجتهاد در فضای مجازی منتشر شد.
شوراي نگهبان
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام روحبخش، سردبیر شبکه اجتهاد گفت: به مناسبت سالروز انتخاب فقهای شورای نگهبان توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، ویژه نامه تخصصی فقهی شورای نگهبان در شبکه اجتهاد منتشر شد.

وی افزود: اول اسفند 1358هـ. ش، حضرت امام خمینی(ره) با انتخاب فقهای شورای نگهبان، اساس نهادی نظارتی در جمهوری اسلامی را بنا نهادند. به مناسبت این واقعه مهم، شبکه اجتهاد ویژه نامه ای در فضای مجازی منتشر کرده است.
حجت الاسلام روحبخش خاطرنشان کرد: این ویژه نامه، یک ویژه نامه تخصصی فقهی است که برای نخستین بار با محتوایی جامع در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

وی مخاطب اصلی این ویژه‌نامه را پژوهشگران حوزه فقه، حقوق و سیاست دانست و گفت: این ویژه نامه دارای بخش‌های متنوعی همچون زندگی‌نامه علمی 16 تن از فقهایی که از اولین دوره تاکنون، عضو شورای نگهبان بوده‌اند، منابع اطلاعاتی مرتبط با شورای نگهبان در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه، کتابخانه دیجیتال تخصصی درباره مباحث فقهی شورای نگهبان، پاسخگویی به شبهات مربوط به شورای نگهبان، گزارشی از سیر تاریخی انتخاب فقهای شورا نگهبان است.

سردبیر شبکه اجتهاد یاداور شد: پژوهشگران علاقمند به این حوزه می توانند با مراجعه به شبکه اجتهاد به نشانی www.ijtihad.ir به این ویژه نامه دسترسی پیدا کنند./930/د102/س


ارسال نظرات