۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۹۸۳۱۱
عضو شورای عالی حوزه:

سران فتنه مزدور بیگانه و استکبار جهانی هستند/ مردم انتظار دارند دستگاه قضایی با جدیت با سران فتنه برخورد کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سران فتنه را مزدور و دستور بگیر استکبار جهانی دانست و گفت: مردم ما از دستگاه قضایی انتظار دارند اینها را محاکمه و مجازات کنند.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر تهران، حوادث روز 25 بهمن و آشوب فتنه گران را محکوم و خاطرنشان کرد: خوشبختانه خداوند با دست خود فتنه گران، آنها را رسوا و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه سران فتنه، مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند و برنامه های آنها را اجرا می کنند، تصریح کرد: اینها جز مبارزه با نظام و کار برای اسرائیل کار دیگری ندارند.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: با این حرکت کاملا روشن شد سران فتنه از بیگانه و استکبار دستور می گیرند و حاضرند برای رسیدن به هدف خود هر نوع مزدوری اجانب را انجام دهند.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: دستگاه های مسؤول و قضایی کشور باید هرچه سریعتر با قاطعیت تمام و با رعایت عدالت، تکلیف اینها را روشن کنند و به سزای اعمال شان برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی بیان داشت: سران فتنه حاضر شدند با دشمنان اسلام و انقلاب همراهی کنند و مردم از دستگاه های ذی ربط انتظار دارند آنها را محاکمه کنند و به مجازات برسانند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: در شرایطی که آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی از حرکت های انقلابی مردم مصر و سایر منطقه دستپاچه شده بودند، اینها سعی کردند نگاه ها را متوجه نقطه ای دیگر کنند.

وی افزود: اتفاقات اخیر بیش از گذشته نشان داد سران فتنه در راستای اهداف آمریکا و استکبار جهانی حرکت کردند، اما خوشبختانه ملت ایران استقبال نکردند و خودشان رسوا شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: سران فتنه در اندیشه نجات استکبار هستند و این نهایت رذالت شان است و با توجه به این اتفاقات دستگاه قضایی باید تکلیف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به انزجار عمومی ملت ایران از این آشوب و جسارت به مقدسات، ابراز داشت: روحانیان و علما روز چهارشنبه در قم تجمعی گسترده را برگزار کردند، دانشگاه هیان و ملت ما نیز همچون گذشته خشم و انزجار خود را از سران فتنه و استکبار نشان خواهند دهند وجرثومه های فساد را از صحنه اجتماع پاک خواهند کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات