۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۹۸۱۳۶
رییس تجمع علمای جبل عامل لبنان:

ایران به جهان اسلام آموخت که اگر ملت ها اراده کنند، هیچ قدرتی تاب رویارویی با آنها را ندارد

خبرگزاری رسا ـ شیخ یوسف دعموش با تجلیل از انقلاب شکوهمند ایران، خاطرنشان ساخت که ایران به جهان اسلام این درس را آموخت که اگر ملت ها اراده کنند، هیچ قدرتی تاب رویارویی با آنها را ندارد.
شيخ يوسف دعموش
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ یوسف دعموش، رییس تجمع علمای جبل عامل لبنان روز گذشته در مراسمی در نبطیه در جنوب لبنان با تقدیر و تجلیل از انقلاب اسلامی ایران، گفت: ایران با عزم و اراده ملت خویش بر شاه که پلیس منطقه در خلیج فارس خوانده می شد و از پشتیبانی آمریکا برخوردار بود پیروز شد و به جهان اسلام این درس را داد که اگر ملت ها اراده کنند، هیچ قدرتی تاب رویارویی با آنها را ندارد.

رییس تجمع علمای جبل عامل لبنان با تاکید بر ضرورت پیگیری و پایمردی در مسیر رویارویی با دشمن صهیونیستی، گفت: مقاومت توانست که در برابر این دشمن پیروز گردد و به امت اسلام نشان دهد که اگر اراده کند توان پیروزی و ایستادن در برابر بیدادگران و ستمکاران را دارد.

وی با تبریک به دو ملت مصر و تونس که توانستند با شکست بیدادگران و ستمکاران، آزادی به یغما رفته خود را بازیابند، گفت: مصر باری دیگر به آغوش امت اسلام بازگشت و مانند دوران جمال عبدالناصر به جمع مدافعان از قضایای بر حق امت اسلام پیوست، پس از آنکه رژیمی را که با زر و زور و آتش حکمرانی می کرد را برانداخت.

شیخ یوسف دعموش با ابراز خوشحالی خود از پیروزی بزرگ ملت مصر بر رژیمی که غارتگر که امنیت و آزادی آنها را سلب کرده بود، گفت: ما از ملت مصر حمایت می کنیم و در کنارشان باقی خواهیم ماند و انقلاب آنها بی شک الهام بخش سایر ملت های عربی خواهد بود تا با اخلاص و ایمان به خداوند متعال به پا خیزند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تکیه کردن بر آمریکا هرگز ضمانتی برای هیچ دیکتاتور یا رژیمی نخواهد بود، گفت: طرح خاورمیانه جدید آمریکا هرگز تحقق نخواهد یافت، بلکه ملت های عربی و اسلامی خاورمیانه ای بر مبنای منافع خود خواهند ساخت./981/گ
ارسال نظرات