۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۹۷۹۱۴
آیت‌الله نوری همدانی:

صدای انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف طنین انداز شده است/ ملت ایران حامی مردم مصر هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر اینکه ملت ایران حامی قیام مردم مصر هستند، گفت: امروز صدای انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان طنین انداز شده است.
صدای انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف طنین انداز شده است/ ملت ایران حامی مردم مصر هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت ‌آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران، از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات سیاسی مستکبران را بر هم زده است، اظهار داشت: امروز مسلمانان در کشورهای مختلف بیدار شده و قدرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و کل دنیا را درخواهد نوردید، ما امروز این مساله را در کشورهای مختلف از جمله تونس، مصر، اردن و سایر کشورها مشاهده می‌کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه طنین انقلاب اسلامی در مصر و تونس مشاهده می شود، تاکید کرد: ما به مردم مصر می‌گوییم ملت ایران حامی شما هستند و از قیام شما حمایت و پشتیبانی می کنند.

این مرجع تقلید خطاب به مردم مصر گفت: پیام ما به شما این است که مقاومت کنید تا رژیم‌های دست نشانده آمریکا سقوط کنند و در این راه ثبات قدم داشته باشید تا رژیم های دست نشانده استکبار نیز دچار سقوط شوند.

وی گفت: امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اعلام می کنند که با شما همراه هستند و اگر در این راه ثبات داشته باشید پیروزی از آن شما است. /924/ت302/ص
ارسال نظرات