۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۷۸۷۱
آیت الله حسینی بوشهری:

ملت ایران نشان داده بر عهد خود با امام و رهبری استوار است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: ملت ایران با حضور بصیرانه و آگاهانه خود در صحنه های مختلف استواری خود در مسیر امام و رهبری را نشان داده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيدهاشم حسيني بوشهري 2/ آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر، خواستار حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شد.

وی ابراز داشت: ما در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، مردم ما در این سال ها به اثبات رسانده اند که بر سر عهد و پیمانی که با امام، شهیدان و رهبری بسته اند، پایدار و استوار هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هرساله ملت ایران باشکوه زیاد در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت و با حضور آگاهانه خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی تصریح کرد: امسال شرایط جهانی متفاوت از سال های گذشته است و مردم عدالت خواه اسلام برای مقابله با حاکمان مستبدشان که سرسپرده استکبار هستند به مقابله برخاسته اند.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه امروز فریادی آزادی خواهی ملت های آزاده دنیا بلند شده است، تصریح کرد: همه این تحولات می تواند الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران باشد و این برای ما مایه عزت و افتخار است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: ملت قهرمان ما با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جمعه، ضمن تجدید عهد با امام و شهیدان و اعلام همراهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت بی دریغ خود را از مردم کشورهای قیام کرده اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن یک وظیفه اسلامی است که هم شکوه و عظمت ملت به نمایش گذاشته شود و هم یک نوع همراهی و همدلی با مردم مسلمانی باشد که برای رهایی از یوغ سلطه فریاد آزادی سر داده اند و نیاز به همراهی دارند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات