۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۹۷۸۵۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

ملت ایران در 22 بهمن افزون بر برگزاری جشن انقلاب از جنبش‌های اسلامی حمایت خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را نشانه حمایت آنان از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن دانست.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان 1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، از اعضای عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر ضرورت حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه باید از نعمت انقلاب اسلامی قدردانی کنیم، گفت: مردم ایران امسال پرشور تر و با شور و شوق فراوان در این صحنه حضور می یابند و از انقلاب و ارزش های والای آن دفاع و حمایت خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به واقع شدن 22 بهمن امسال در ماه ربیع الاول تاکید کرد: همزمانی این روز بزرگ با ایام فرخنده ماه ربیع بسیار مبارک است و ما این مساله را به فال نیک می گیریم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داده است، تصریح کرد: ما به عیان می بینیم فرمایش امام راحل که فرموند انقلاب ما انفجار نور بود، محقق شده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تحولات کشورهای منطقه از جمله مصر و تونس، تصریح کرد: اگرچه دشمنان اصرار دارند که وانمود کنند این اعتراضات و قیام ها ناشی از فقر و مسائل اجتماعی است، اما همه می دانند انقلاب اسلامی ایران ابهت استکبار را درهم شکست.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: اینها نشان می دهد تفکر اصیل انقلا باسلامی صادر شده و خیزش مسلمانان دنیا و قیام شان علیه دولت های ستمکار و جبار ناشی از بیداری و بصیرتی است که انقلاب اسلامی صادر کرده و مردم جهان به برکت آن در صحنه حاضر می شوند و فریاد رهایی از ظلم و استبداد سر می دهند.

وی تصریح کرد: تظاهرات امسال ملت ایران در روز 22 بهمن، افزون بر اینکه برگزاری جشن سالگرد انقلاب اسلامی به شمار می آید، حمایت از این مسلمانان نیز هست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم همه ما وظیفه انقلابی، ملی و دینی خود را با حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن انجام دهیم و دین خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن ادا کنیم. /924/ت302/ص
ارسال نظرات