۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۷۸۳۲
آیت الله مدرسی یزدی:

22 بهمن روز تجدید حیات معنوی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این روز را روز تجدید حیات معنوی ملت ایران دانست و گفت: امروز انعکاس صدای انقلاب اسلامی ایران، جهان اسلام را برای طمع ورزان مستکبر و زیاده طلب غربی و دست نشانده های آنها نا امن کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين مدرسي يزدي آيت الله سيد محمد رضا مدرسي يزدي عضو فقهاي شوراي نگهبان
آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، 22 بهمن را روز تجدید حیات معنوی ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی از تبار رسالت دانست.

این استاد حوزه های علمیه تاکید کرد: ملت ایران که در چند دهه قبل از انقلاب اسلامی در اسارت نیروهای استکباری و استعماری غرب و به نوعی شرق بودند، با راهنمایی ها، هدایت ها و فداکاری های امام و تمام کسانی که راه ایشان را پذیرفتند، کیدهای اسارت جمعی را گسستند و از ذلت استکبار بر تمام شؤون کشور رهایی یافتند.

وی ابراز داشت: ملت عزیز و شریف ایران اسلامی بحمدلله با استقامت، فداکاری و بصیرت و بینایی و آگاهی کامل به اوج عزت استقلال و آزادی رسیده اند و امروز ما در عرصه های مختلف این مساله را مشاهده می کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی کرد: تدوام این عزت و عظمت در گرو حفظ روحیه و ثبات در راه حق است و باید نعمت انقلاب اسلامی را همچون دیگر نعمت ها الهی شکرگذاری کرد.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را دارای ابعاد متعدد ذکر کرد و ابراز داشت: یکی از ابعاد آن در چنین روزهایی با حضور فراگیر ملت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در 22 بهمن جلوه گر می شود.

عضو شورای نگهبان قانون اساسی گفت: امروز انعکاس صدای انقلاب اسلامی ایران در جای جای کشورهای پهناور اسلامی پیچیده و جهان اسلام را برای طمع ورزان مستکبر و زیاده طلب غربی و دست نشانده آنها یعنی اسرائیل غاصب نا امن کرده است.

آیت الله مدرسی یزدی تاکید کرد: امروز بحمدلله در پرتو انقلاب اسلامی ایران، جهان اسلام خیزش مبارکی را تجربه می کند.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی تاکید کرد: امیدواریم با لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی این خیزش، اهرمی نیرومند در راه چرخش به سوی عدالت، حق طلبی و برقراری حکومت نهایی امام عصر(عج) باشد. /924/ت302/ص
ارسال نظرات