۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۷۲۵۳
عضو خبرگان رهبری:

حسنی مبارک فرمانبر بی چون و چرای آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، حسنی مبارک را مزدور و فرمانبر آمریکا معرفی کرد و بیان داشت: ملت مسلمان مصر دیگر نمی خواهند زیر سلطه آمریکا باشند و به دنبال حکومتی آزاد با محوریت اسلام هستند.
 آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به تحولات اخیر در خاورمیانه آن را به برکت انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز ملت های مسلمان مصر و تونس علیه حکومت های دست نشانده آمریکا قیام کردند و خواستار سرنگونی آنها هستند.

وی با بیان این که دیگر سیاست های آمریکا در کشورهای اسلامی کارایی ندارد، ادامه داد: اموز ملت های مسلمان کاملاٌ بیدار شدند و در برابر حکومت های دیکتاتور قیام کرده اند.

خطیب جمعه گرگان، حسنی مبارک را آلت دست، مزدور و فرمانبر آمریکا معرفی کرد و بیان داشت: ملت مسلمان مصر دیگر نمی خواهند زیر سلطه آمریکا باشند و می خواهند حکومتی آزاد با محوریت اسلام تشکیل دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، آمریکا را ریشه همه جنایت ها و بدبختی ها در خاورمیانه دانست و تصریح کرد: تا زمانی این کشور در امور حکومت های منطقه دخالت می کند مشکلی در خاورمیانه حل نخواهد شد.

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شکستن هیمنه آمریکا را مهم ترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از فرامین امام راحل توانستند دست های پلید آمریکا را در مسائل کشور قطع کنند.

وی با بیان این که ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زیر سلطه دو بلوک شرق و غرب قرار داشت، گفت: کشورمان در آن دوران هیچ اختیاری از خود نداشت؛ اما نهضت عظیم الاهی با رهبری امام راحل و همراهی مردم سبب شکسته شدن ابهت آمریکا در جهان شد.

آیت الله نور مفیدی با تأکید براین که امام راحل هیچ گاه از مواضع به حق خود در برابر آمریکا کوتاه نیامد، گفت: لبه تیز سخنان و حمله امام خمینی(ره) همیشه رو به آمریکا بود.

امام جمعه گرگان با بیان این که بنیانگذاری کبیر انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از اصول بنیادی خود عقب نشینی نکرده است، ادامه داد: پس از ارتحال امام راحل نیز خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دهنده راه امام راحل هستند.

وی در ادامه حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان ایران اسلامی دانست و ادامه داد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ولایت مداری خود را به دنیا نشان خواهند داد.

آیت الله نورمفیدی همچنین با تسلیت به ماسبت شهادت امام رضا(ع) گفت: حضور این امام همام در ایران اسلامی، نشان دهنده علاقه مندی مردم این سرزمین به ائمه اطهار(ع) است./950/پ201/س
ارسال نظرات