۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۹۷۱۳۷
عضو خبرگان رهبری:

رهبر معظم انقلاب با جامعیت و مدیریتی عالمانه، هدایتگر نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان یکی از آثار و برکات نظام جمهوری اسلامی را وجود رهبری در جامعه اسلامی دانست و گفت: رهبری با جامعیت و مدیریتی عالمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدایت می کنند.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در مراسم افتتاح متمرکز برنامه های عمرانی اقتصادی، تولیدی، فرهنگی و اجتماعی استان به مناسبت آغاز دهه فجر افزود: این نظریه که دین از سیاست جدا است، یک نظریه اروپایی و کاملاً غلط بود که در جوامع اسلامی نیز حکمفرما شده بود که امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی این نظریه را شکست.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دهه فجر ایام بسیار ارزشمندی است که در تاریخ کشور ما بی سابقه بوده و این حادثه نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای اسلامی جهان نیز موج بزرگی همراه با تغییر و تحولات اساسی را به وجود آورده است.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان یکی دیگر از آثار و برکات نظام جمهوری اسلامی را وجود رهبری در جامعه اسلامی دانست و گفت: کسی که می خواهد در جامعه اسلامی ایران، رهبر امت اسلامی باشد، افزون بر بر معیار و ملاک هایی که در سایر کشورهای دنیا وجود دارد، باید یک دین شناس، فقیه و صاحب نظر در مسائل اسلامی نیز باشد.
 
آیت الله نورمفیدی افزود: یک فرد جامع الشرایط باید براساس معیارهای اسلامی تعیین شود و در مسائل فقهی نظراتی دهد که بتواند در محضر خدا جوابگو باشد.
 
امام جمعه گرگان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و با جامعیت و مدیریتی عالمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدایت می کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات