۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۶۱۵۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

بصیرت تنها راه مقابله با توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری گفتمان های دینی را سبب تقویت بصیرت دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: امروز تنها راه مقابله با توطئه های نرم دشمنان بصیرت است.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، از برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب در بیش از صد مدرسه استان خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری گفتمان های دینی را سبب تقویت بصیرت دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: امروز تنها را مقابله با توطئه های نرم دشمنان بصیرت است.

حجت الاسلام گلمیرزاده اضافه کرد: برگزاری گفتمان های دینی در میان جوانان با موضوعات مختلف می تواند نقش به سزایی در ارتقای باورهای دینی و خودباوری آنها داشته باشد.

وی، پرداختن به بحث ناکارآمدی نظام دینی و جامعه اسلامی را یکی از توطئه های دشمن در مقابله با ملت ایران دانست و افزود: به همین منظور ما وظیفه داریم با برگزاری جلسه های فرهنگی و فعالیت های عمرانی به دشمنان ثابت کنیم که نظام دینی ما همچنان کارآمد، فعال و مورد قبول همه مردم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به ظلم های گذشته استکبار جهانی در ایران اشاره کرد و افزود: مردم باید با نعمت انقلاب و افکار استکبار جهانی در مقابله با این نظام بیشتر آشنا شوند تا آرامش و آسایش امروز را بهتر درک کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن پیشرفت های کشور است، اظهار داشت: ما وظیفه داریم در ایام الله دهه فجر، عملکرد دستگاه های دولتی و فرهنگی را به مردم ارائه دهیم تا آنان از فعالیت های سازمان ها و ثمره انقلاب آگاه شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به این که انقلاب اسلامی دین را از مهجوریت خارج کرد، ادامه داد: امروز احکام اسلامی در متن زندگی مردم قرار دارد.

وی با اشاره به این که در طول بیش از سی سال گذشته تلاش های گسترده ای برای تقویت مبانی دینی در سطح جامعه صورت گرفته است، بیان داشت: گسترش اسلام خواهی در دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران است و همین مسأله غربی ها را نگران و عصبانی کرده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات